Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران توسط مسئولان دستگاه‌های دولتی استان فقط در یک هفته صورت بپذیرد وگرنه استعلام مثبت تلقی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عصر امروز جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی استان و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مشکلات 13 واحد تولیدی بررسی شد.

اقبال عباسی در این جلسه اظهار داشت: لازم است مسائل و مشکلاتی که در سطح ملی نیاز به پیگیری دارد، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری "وجود قوانین زیاد، هزینه فراوان تولید در مناطق محروم‌تر، بودجه‌نویسی‌های ناموزون در کشور و فیزیکی‌بودن فرآیندهای اداری" را از موانع توسعه بیان کرد.

وی تاکید کرد: هرچه دولت الکترونیک ارتقا، ارتباطات افزایش، بودجه‌نویسی موزون و زمین ارزان قیمت باشد و همچنین اگر بتوان در مناطق کمتر توسعه یافته مزایای بیشتری به سرمایه‌گذار داده شود، سرمایه‌گذار سوق پیدا می‌کند و در آن منطقه سرمایه‌گذاری می‌کند و ممکن است توسعه متوازن در آن محل رخ دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری: ابلاغ پروژه "بن-بروجن" در مراحل نهایی استنماینده مردم شهرکرد در مجلس: مشکل آب شرب چهارمحال و بختیاری با طرح بن ـ بروجن حل می‌شود ‌استاندار چهارمحال و بختیاری: در مقابل قرار دادن اماکن دولتی به هیئات وجهی دریافت نشود

عباسی تصریح کرد: لازم است پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران توسط مسئولان دستگاه‌های دولتی استان فقط در یک هفته صورت بپذیرد وگرنه استعلام مثبت تلقی می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به بودجه‌ریزی نامتوازن خاطرنشان کرد: اختصاص 70 درصدی بودجه به طرح‌های ملی و توزیع فقط 30 درصد از بودجه توسط استانداران باعث مشکلات عدیده‌‌ای می‌شود.

انتهای پیام/7540/س

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده مردم لردگان: نگاه مسئولان در وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه به لردگان و خانمیرزا متفاوت شود کرونا ۸۰ هزار میلیارد تومان به کسری بودجه دولت اضافه کرد تدوین بودجه ۱۴۰۰ کلید خورد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده مردم لردگان: نگاه مسئولان در وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه به لردگان و خانمیرزا متفاوت شود کرونا ۸۰ هزار میلیارد تومان به کسری بودجه دولت اضافه کرد تدوین بودجه ۱۴۰۰ کلید خورد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۴ ۱.۴ میلیون تن محصولات پارس جنوبی صادر شد ۵ گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات ۶ هیئات مذهبی مشهد پای کار کمک مؤمنانه/ هر شب غذای گرم در حاشیه مشهد توزیع می‌شود ۷ کاشان| صنوف آسیب‌دیده از ویروس کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کنند ۸ آمادگی ۲ مجموعه سرمایه‌گذار بخش خصوصی در احداث آزادراه تبریز-اهر-باکو مهمترین اخبار استانها گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش کهن‌ترین آئین نمایشی در ایران‌/ مسئولان دیگر از تعزیه حمایتی نمی‌کنند بارش‌های اخیر خسارات زیادی به مزارع برنج گیلان وارد کرد؛ برآوردها از میزان خسارت‌ها ادامه دارد ۵۲ هزار تن انواع فرآوری‌های دامی از مرز بازرگان به کشورهای خارجی ترانزیت شد مهمترین اخبار تسنیم دبیرکل حزب الله لبنان: پاسخ اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی داده خواهد شد نخستین شب مراسم عزاداری در بیت رهبر معظم انقلاب برگزار شد دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد غریب‌آبادی: همکاری‌ ایران با آژانس صرفاً به انتخاب خود ایران صورت گرفته است استقبال اتحادیه اروپا از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل

جدول رده‌بندی محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شد که رئال مادرید در صدر و دست نیافتنی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرسپولیس و استقلال هم بین پرطرفدارترین های دنیا دیده می‌شوند.

پرسپولیس با ۹ میلیون نفر دنبال کننده رتبه ۲۵ دنیا و استقلال با ۴ میلیون نفر فالوئر رتبه ۳۹ جهان را در اختیار دارند.

این رده‌بندی به تنهایی ارزش برند این دو تیم ایرانی را در آستانه واگذاری به مالکان جدید را نشان می‌دهد.

با این میزان هوادار، عملکرد بسیار بد مدیران دولتی و سو استفاده صداوسیمای حکومتی باعث شده که درآمد سرخابی‌ها کفاف مخارج معمولی دو تیم را هم ندهد.

تا پیش از خرید ستاره های اروپایی و آمریکای جنوبی توسط تیم‌های عربستانی، پرسپولیس و استقلال با اختلاف محبوب‌ترین تیم‌های قاره آسیا بودند اما تیم‌های النصر با استخدام کریستیانو رونالدو و الهلال با جذب نیمار برزیلی در جدول از دو تیم بزرگ ایران در تعداد دنبال‌کننده پیشی گرفتند.

سبقت تیم‌های سعودی از پرسپولیس و استقلال، برای صندوق سرمایه گذاری عربستان بیش از یک میلیارد دلار آب خورده است. در حالیکه متولیان ورزش ایران و در راس آن دولت های پس از انقلاب ، به این دو تیم با چشم تهدید و نه فرصت، نگریسته اند و هیچ برنامه ای جز بهره‌برداری از عنصر شهرت موجود در آنها با انتصاب مهره‌های گمنام و بیگانه با مدیریت ورزشی در هیات‌مدیره قرمز و آبی نداشته‌اند.

تلویزیون ایران که به بودجه عمومی وصل است و از آن ارتزاق می‌کند، با پخش رایگان بازی‌های پربیننده این دوتیم و بالاکشیدن درآمد نجومی پخش تیزر ، شیره جان آنها را مکید و این دو تیم را در رقابت با رقبای عرب و شرق آسیا، نحیف و ناتوان رها کرد ، تا جایی‌که این دو نماینده فوتبال ایران طی چندفصل اخیر بخاطر بدهی ، مجوز حرفه‌ای را هم دریافت نکردند و قبل از ورود به مسابقات، از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

حالا بد نیست خریداران و مشتریان احتمالی سهام این دو تیم که گفته می‌شود در تاریخ یازدهم فروردین ماه قرار است پیشنهاد رسمی خود برای خرید ۵۱ درصد سهام مالکیتی استقلال و پرسپولیس را در فرابورس ارائه دهند، بدانند این دو مجموعه به مراتب از بانک‌ها ، خودروسازان، اپراتورها، ابر هلدینگ‌های دولتی و پتروشیمی‌ها و شرکت‌های نفت‌وگاز بزرگ‌تر هستند و اگر مالک جدید بتوانند حقوق رسمی و قانونی باشگاه را از نهادهای حاکمیتی استیفا کند، به سودی هنگفت و فراتر از تصور خواهد رسید.

پرسپولیس و استقلال با چنین سرمایه اجتماعی بی‌بدیل، حق دارند و باید در سطوح بین‌المللی بدرخشند و با غول‌های اروپایی رقابت کنند، فقط کافی‌ست درست و اصولی مدیریت شوند و مچ دلالان و سودجویان و مدیران کاسب از خوان گسترده این دو باشگاه فعلا دولتی قطع شود.

مشتریان سرخابی باید بدانند قیمت چنین برندهایی بسیار بیشتر از ۲۱ میلیارد ریالی که برای پرسپولیس و ۱۸ میلیارد ریالی که برای استقلال نرخ‌گذاری شده، می‌ارزند و این پول‌ها در مقابل فرصت استثنایی بیزنس و تنوع کسب‌وکار و تبلیغات دو تیم تقریبا هیچ است.

پرسپولیس و استقلال تشنه نگاه حرفه‌ای و سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند تا به جمع بزرگان جهان بپیوندند. تیم‌هایی که در حال حاضر، با پول یک بازیکن متوسط اروپایی اداره می‌شوند ولی می‌توانند منبعی از درآمد باشند. فقط کافی بود درها برای ورود خریداران خارجی در عرضه سهام این دو باشگاه باز می‌شد تا قیمت واقعی شان در مزایده متقاضیان غربی و عربی مشخص شود. 

حالا که با محدود کردن مشتریان، شرکت‌ها و موسسات ایرانی صاحب این فرصت انحصاری شده‌اند، بهتر است با برنامه و با انگیزه وارد گود شوند و محبوبیتی تاریخی برای خود دست‌وپا کنند و کالا و خدمات خود را به بهترین شکل، به حدود ۵۰ میلیون هوادار دو تیم عرضه کنند.

نویسنده: بهنام شریفی

دیگر خبرها

  • روایت عجیب مقام دولتی سابق درباره کاظم صدیقی و باغ ازگل /شیخ تقاضا داشت ملک بهزیستی را به حوزه علمیه او بدهند
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • چهارمحال و بختیاری سرزمین تالاب‌های کوهستانی ایران
  • آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شدند
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • این بازار سال ۱۴۰۳به گزینه مهم سرمایه‌گذاران بدل شد / کدام بازار سود بیشتری دارد؟