Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با بیان اینکه "هفته آینده زمین به اهالی ملاوی واگذار می‌شود" گفت: سیل‌زدگان برای نهایی‌شدن سند اراضی واگذار شده باید به مسکن و شهرسازی مراجعه کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، مسعود رضایی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی پلدختر که در سالن جلسات شهدای فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه "براساس مصوبه‌ای که در جلسه هفته گذشته داشتیم در اراضی روستای سراب حمام زمین در اختیار اهالی ملاوی قرار می‌گیرد" اظهار داشت: در روستای سراب حمام اراضی تفکیک و آماده شده که اهالی ملاوی می‌توانند از هفته آینده به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کرده و افرادی که اسمشان در سامانه ثبت و سابقه دارند برای دریافت زمین و ساخت مسکن تشکیل پرونده دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه "قسمتی از دایک حفاظتی روستای چم مهر معارض دارد که قرار شد با همکاری فرمانداری رفع تعارض انجام گیرد" افزود: افرادی که در سایت چهار هکتاری شهر پلدختر مستقر هستند برای تشکیل پرونده و نهایی شدن سند اراضی واگذار شده به مسکن و شهرسازی شهرستان پلدختر مراجعه کنند.

ساخت 12 مدرسه در مناطق سیل زده لرستان توسط بانک پاسارگاد؛ 10 مدرسه دیگر احداث می‌شودتمام واحدهای بازسازی شده زلزله‌زدگان تا قبل سالگرد زلزله میانه و سراب آماده تحویل می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه جداول گذاری و آسفالت قسمت‌هایی از سایت چهار هکتاری سیل‌زدگان پلدختر که ساخت وساز و زیرساخت انجام شده صورت گرفته است عنوان کرد:جهت تکمیل واحدهای مسکونی شهری شهر معمولان و پلدختر مساعدتی از طریق بانک سینا به سیل‌زدگان انجام می‌شود و متقاضیان واحدهای مسکونی که منازل آنها نیمه کاره است می‌توانند با ستادهای معین استان اصفهان و اردبیل برای تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات مراجعه کنند.

وی بیان کرد: برخی سیل‌زدگان تسهیلات و وام‌های بلاعوض خود را دریافت کرده ولی به سبب زیاد بودن زیربنا هنوز نتوانستند منازل خود را تکمیل کنند.

رضایی با بیان اینکه "جداول سایت سیل‌زدگان شهر معمولان درست اجرا نشده که پیگیری‌های لازم برای اصلاح این جداول صورت گرفته و ستاد معین استان اردبیل باید آنها را اصلاح کند" گفت: تیرک‌های برق هم در سایت سیل‌زدگان معمولان به صورت یک‌نواخت اجرا نشده که باید جابه‌جا شود‌ که برای این کار بنیاد مسکن آمادگی دارد وسیله و مصالح در اختیار اداره برق قرار دهد تا تیرها را جابه‌جا کند.

وی تصریح کرد: 42 واحد مسکونی شهر معمولان در حریم رودخانه کشکان قرار ندارند ولی جایشان خطرناک است که مردم می‌گویند چون بقیه واحدها جابه‌جا شده نیاز است ما هم جابه‌جا شویم که فعلا این امکان وجود ندارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  استان لرستان خاطر نشان کرد: سیلاب فروردین ماه سال98 سیلی با دوره بازگشت 200ساله است و ما طبق قانون باید دوره 25 ساله را در نظر بگیریم.

انتهای پیام/646/س

R41450/P1573/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... ۴۴۳ حادثه‌دیده سیل در استان خراسان جنوبی امدادرسانی شدند لرستان| ۵ مدرسه در روستاهای سیل زده بخش معمولان به بهره برداری رسید سیستان و بلوچستان| بارش‌های سیل‌آسای مونسون در سرباز خسارتی نداشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۴۴۳ حادثه‌دیده سیل در استان خراسان جنوبی امدادرسانی شدند لرستان| ۵ مدرسه در روستاهای سیل زده بخش معمولان به بهره برداری رسید سیستان و بلوچستان| بارش‌های سیل‌آسای مونسون در سرباز خسارتی نداشت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۴ ۱.۴ میلیون تن محصولات پارس جنوبی صادر شد ۵ گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات ۶ هیئات مذهبی مشهد پای کار کمک مؤمنانه/ هر شب غذای گرم در حاشیه مشهد توزیع می‌شود ۷ کاشان| صنوف آسیب‌دیده از ویروس کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کنند ۸ انتقاد عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی از مصوبه هیئت وزیران مهمترین اخبار استانها گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش کهن‌ترین آئین نمایشی در ایران‌/ مسئولان دیگر از تعزیه حمایتی نمی‌کنند بارش‌های اخیر خسارات زیادی به مزارع برنج گیلان وارد کرد؛ برآوردها از میزان خسارت‌ها ادامه دارد ۵۲ هزار تن انواع فرآوری‌های دامی از مرز بازرگان به کشورهای خارجی ترانزیت شد مهمترین اخبار تسنیم دبیرکل حزب الله لبنان: پاسخ اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی داده خواهد شد نخستین شب مراسم عزاداری در بیت رهبر معظم انقلاب برگزار شد دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد غریب‌آبادی: همکاری‌ ایران با آژانس صرفاً به انتخاب خود ایران صورت گرفته است استقبال اتحادیه اروپا از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مسکن سیل زدگان سیل زده جابه جا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: یکی از اهالی روستای گورسفید به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی، مصدوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی‌رضا نظری امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ️ پس از اعلام یک فقره انفجار مهمات عمل نکرده در روستای گور سفید از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب و حضور عوامل امدادی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یکی از اهالی این روستا به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی مصدوم شد.

و️ی افزود: مصدوم این حادثه توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب منتقل شد.

س️رپرست فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: این حادثه به دلیل آشنا نبودن فرد مصدوم با خطرات ناشی از مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی رخ داد.

نظری به افرادی که در روستاها و حوالی مناطق مرزی غرب کرمانشاه زندگی می‌کنند، توصیه کرد از دستکاری کردن اشیا باقی‌مانده از زمان جنگ خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد این‌چنینی موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نیروی انتظامی در محل حضور پیدا کند و موضوع بدون تلفات و خسارتی مدیریت شود.

کد خبر 746581

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۶۰ هکتارزمین در شهرستان بستان آباد برای نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • کلافگی اهالی روستای تلوری سفلی از عدم دفع آب‌های سطحی + تصاویر
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم
  • جلوه گری طبیعت بهاری روستای ملاوی با خروش رودخانه + فیلم
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ نفر شد