Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: سایت سیل زدگان پلدختر و معمولان دارای نواقصی است که باید برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، گودرز امیری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی این شهرستان که در سالن جلسات شهدای فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه مردم  حداکثر ظرف دو ماه آینده به نمایندگی سازمان ملی زمین در شهر پلدختر برای واگذاری زمین سند زمین‌هایشان مراجعه کنند اظهار داشت: زمین‌های واگذار شده به سیل‌زدگان بر اساس متراژ زمین سیل‌زدگان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رفع معارضات دایک حفاظتی روستای چم مهر بر عهده فرمانداری پلدختر است افزود: پُر کردن پشت دیواره ساحلی شهر پلدختر که آماده شده بر عهده بنیاد مسکن است که بعد از پُر کردن آن  شهرداری پلدختر  باید نسبت به اجرای جداول گذاری و  اجرای خیابان و آسفالت تا پایان مهر ماه اقدام کند.

معاون عمرانی استاندار لرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان مهر ماه نواقص سایت چهار هکتاری پلدختر را برطرف کند عنوان کرد: پیمانکاری که اجرای زیرساخت‌های سایت سیل‌زدگان شهر معمولان را بر عهده دارد کار را با نواقص شروع و ادامه داده که تعهد دارن باید آنها را درست اجرا و اصلاح کند.

بنیاد مسکن استان زنجان وظیفه ساخت 1090 واحد طرح اقدام ملی مسکن را بر عهده گرفتبلاتکلیفی کارگران درباره زمان اجرای حق مسکن 300 هزار تومانیهشدار حذف متقاضیان طرح ملی مسکن/ فرصت 14 روزه برای واریز آورده اولیه

وی بیان کرد: بعد از بازدیدی که از سایت سیلزدگان شهر معمولان متوجه شدم که  تیرک‌های برق در وسط جدول نصب شده که باید اصلاح شود، اگر کار جدیدی را شروع کردیم که این کار جدید باید الگو باشد نه اینکه نقص داشته باشد.

امیری با اشاره به اینکه پله‌ها منازل در سایت سیل‌زدگان معمولان به معابر تجاوز کرده که این کار باید متوقف شود گفت: برخی سیل‌زدگانی که زمین معوض به آنها داده شده خانه‌های قدیمی را بازسازی و در آن زندگی می‌کنند که به یک معضل در شهرستان تبدیل شده که انتظار دارم بنیاد مسکن تا زمانی که فرد منزل قدیمی را تخریب نکرده برای دریافت سند به راه و شهرسازی معرفی نشود و شورای تامین هم با همکاری کنند که این خانه‌ها را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه دیوار ورزشگاه پلدختر بر اساس طرح تفضیلی باید تخریب و چهار متر باید عقب نشینی صورت بگیرد و اداره ورزش هم  مکلف شده که تا پایان مرداد ماه دیواره را اجرا کند تصریح کرد: شهرداری خیابان جنب ورزشگاه سرمالیان را از 16متری به 12متری تغییر دهد.

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه شورای تامین استان باید ورود پیدا کرده و مشکل خط انتقال گاز رسانی به 15روستای محور افرینه را برطرف کند خاطر نشان کرد: عملیات گاز رسانی به هفت روستای محور افرینه باید تا پایان مهر ماه به بهره‌برداری برسد و هشت روستای باقی مانده این محور هم باید تا پایان سال گاز دار شود.  

امیری با بیان اینکه زمین چمن معمولان باید تا پایان شهریور ماه تکمیل، فنس کشی و بهره برداری برسد اظهار داشت: تسهیلات 45 میلیون تومانی در اختیار اصناف و واحدهای تجاری روستای ملاوی قرار می‌گیرد.

وی افزود:پل ابراهیم آباد معمولان  15میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شدن نیاز دارد که دو میلیارد تومان از اعتبارات سیل به آن اختصاص دادیم که باید از اعتبارات توازن برای تکمیل آن استفاده شود‌.

معاون عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد:راه و شهرسازی برای آماده سازی سایت مسکن مهر شهر پلدختر پیمانکار گرفته ک متعهد شده که تا پایان سال آن را انجام دهد.

انتهای پیام/646/ی

R41450/P1549/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... لرستان| ۵ مدرسه در روستاهای سیل زده بخش معمولان به بهره برداری رسید ۱۳ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل و زلزله در کرمانشاه بازسازی شد ساخت ۱۲ مدرسه در مناطق سیل زده لرستان توسط بانک پاسارگاد؛ ۱۰ مدرسه دیگر احداث می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لرستان| ۵ مدرسه در روستاهای سیل زده بخش معمولان به بهره برداری رسید ۱۳ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل و زلزله در کرمانشاه بازسازی شد ساخت ۱۲ مدرسه در مناطق سیل زده لرستان توسط بانک پاسارگاد؛ ۱۰ مدرسه دیگر احداث می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۴ ۱.۴ میلیون تن محصولات پارس جنوبی صادر شد ۵ گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات ۶ هیئات مذهبی مشهد پای کار کمک مؤمنانه/ هر شب غذای گرم در حاشیه مشهد توزیع می‌شود ۷ کاشان| صنوف آسیب‌دیده از ویروس کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کنند ۸ انتقاد عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی از مصوبه هیئت وزیران مهمترین اخبار استانها گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش کهن‌ترین آئین نمایشی در ایران‌/ مسئولان دیگر از تعزیه حمایتی نمی‌کنند بارش‌های اخیر خسارات زیادی به مزارع برنج گیلان وارد کرد؛ برآوردها از میزان خسارت‌ها ادامه دارد ۵۲ هزار تن انواع فرآوری‌های دامی از مرز بازرگان به کشورهای خارجی ترانزیت شد مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران / ۱۴ میلیون و ۳۹۰ هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم جهاد اسلامی: مقاومت آماده هرگونه پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی است بزرگترین رزمایش کمک‌های مومنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰ هزار بسته معیشتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون عمرانی استاندار لرستان بهره برداری بنیاد مسکن سیل زدگان تا پایان سایت سیل سیل زده بر عهده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد

عصر امروز آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان برگزار شد.این مراسم چهارم اردیبهشت ماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
در این آیین از خدمات فرهاد زیویار تقدیر و ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان معارفه شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد