Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@17:58:14 GMT

فیلم/ شب هفتم محرم با نوای حاج منصور ارضی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۰۰۲

‍‍‍‍‍‍

مراسم شب های دهه اول محرم در مسجد ارک تهران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید علی صادقی و مداحی حاج منصور ارضی برگزار می گردد.

دریافت 55 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین ماه محرم فیلم محرم دهه اول محرم محرم 99 شب هفتم محرم حضرت علی اصغر ع مداحی دانلود مداحی دانلود گلچین مداحی گلچین مداحی حاج منصور ارضی دانلود مداحی منصور ارضی حاج منصور ارضی99 مسجد ارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امین سالمی رهبر ارکستر «نوای آفتاب» در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های این مجموعه موسیقایی گفت: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳، سی و یکم خرداد و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکسترهای مختلفی را آغاز کردم. همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند، ‌توانایی‌های خود ارکستر و اعضای ارکستر نیز دیده شود چراکه عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت‌الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آن طور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

سالمی یادآور شد: ارکستر «نوای آفتاب» در سال ۱۴۰۲ در ۲ مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه «نوای آفتاب مهر» تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

به گفته سالمی قطعات اجرا تنظیم و آماده شده و تمرینات ارکستر «نوای آفتاب» از دهم اردیبهشت آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره نحوه بلیت‌فروشی، سالن اجرای کنسرت و قطعات اجرایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 6087407 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • پسر منصور پورحیدری: حسینی باید تشویق می شد، نه تنبیه؛ مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است