Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فرهنگ سرای ولایت شهرداری، طرح تفریحی زیپ لاین، آسفالت ریزی معابر ۷ روستا، دستگاه‌های ضد سرما در روستا‌های نُوا و مغانجق، طرح‌های آبخیزداری روستا‌های اسفستانج و بلوک آباد و یک واحد گاوداری شیری با صرف اعتبار ۷۱ میلیاردو ۷۶۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الا سلام والمسلمین محمد تقی پور محمدی امام جمعه مراغه در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: از برکت جمهوری اسلامی ایران کشور پله‌های توسعه و پیشرفت را با موفقیت طی می‌کند.

او افزود: شهرداری مراغه نیز در ایجاد امکانات فرهنگی در محله‌های محروم شهر به خوبی عمل کرده است.

سید علی موسوی حسینی فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این مراسم افزود: برای طرح‌های فرهنگ سرای ولایت و زیپ لاین به همت شهرداری ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

او گفت: با بهره برداری از آسفالت معابر ۷ روستای شهرستان مراغه نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ خانوار از حدمات رفاهی بهره‌مند شدند.

او اضافه کرد: با نصب دستگاه‌های ضد سرما در روستا‌های مغانجق و نُوا نزدیک به ۱۰۰ هکتار از باغ‌های شهرستان زیر پوشش این سامانه‌ها درآمدند.

جهانگری معاون برنامه ریز استاندار آذربایجان شرقی نیز در مراسم افتتاح این طرح‌ها، از بازگشت ۱۰۰ واحد تولید و صنعتی در آذربایجان شرقی به چرخه تولید خبر داد.

او افزود: سال گذشته ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار کالا از آذربایجان شرقی به خارج از کشور صادر شده است .

انتها یپام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: شبکه ملی روستا در صدا و سیما راه‌اندازی شود چراکه آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

ابوطالب شفقت ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات استان در صدا وسیمای مرکز لرستان برگزار شد، بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صداوسیمای استان و معرفی نامزدها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه‌کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت‌بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهدبود. استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه‌اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزدها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

شفقت در ادامه خطاب به مدیرکل صداوسیمای لرستان عنوان کرد: انتظار داریم موضوع راه‌اندازی شبکه ملی روستا در سازمان مطرح شود چون ما آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

به گزارش ایسنا، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه