Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  علیرضا جهابنخش بازیکن ملی پوش کشورمان بعد از دو فصل نه چندان موفق حالا در لیست فروش برایتون قرار گرفته است. اگرچه جهانبخش در مصاحبه های اخیر خود عنوان کرده بود که از دو تیم مطرح هلندی و یک باشگاه باسابقه آلمانی پیشنهاد دارد اما ترجیح می دهد که در برایتون بماند و برای فصل آینده خودش را ثابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال رفتار مدیران برایتون با آنچه که جهانبخش گفته در تناقض است. مدیران برایتون تلاش های خود برای فروش جهانبخش را آغاز کرده اند و حتی او را به تیم سابق خود پیشنهاد داده اند. پیشنهادی که از سوی آلکمار رد شده است. سوال بزرگ این جاست که اگر جهانبخش پیشنهادات مناسبی دارد چرا دوباره با آلکمار برای به خدمت گرفتن او تماس برقرار شده است..

«مکس هوبرتز» مدیر باشگاه آلکمار این خبر را در گفتگو با «فاکس اسپورتس» تایید کرده و گفته «من با باشگاه برایتون در تماس بودم. در حقیقت بیشتر برایتون پیش قدم بود. آنها اعلام کردند که جهانبخش می تواند گزینه ای برای تیم آلکمار باشد.»

مدیر باشگاه آلکمار ادامه داد: «ما چندی پیش در این مورد صحبت کرده بودیم ولی در حال حاضر  جهانبخش گزینه ما نیست.» 

پیشنهادی که مدیران برایتون به آلکمار داده اند کمی عجیب به نظر می رسد. باشگاه کوچک هلندی یک بار جهانبخش را با مبلغ کلان ۱۷ میلیون پوند واگذار کرده وطبیعی است که سود خود را از این انتقال برده است. الان نه توان خرید جهانبخش را دارد و نه تضمینی برای سود دوباره از این انتقال.

اینطور که از شواهد امر پیداست جهانبخش اگر پیشنهادی از آلمان و یا هلند دارد باید دودستی آن را بچسبد چرا که با تلاشی که مدیران برایتون برای فروش اینچنینی او دارند احتمالا  فصل بعد هم جایی در تفکرات سرمربی این تیم نخواهد داشت.

کد خبر 544127 برچسب‌ها فوتبال - لیگ برتر انگلیس فوتبال - نقل و انتقال ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر انگلیس فوتبال نقل و انتقال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال فاینورد مقابل نایمخن روز گذشته فینال جام حذفی فوتبال را برگزار کرد که این دیدار با وجود حاشیه‌هایی که از سوی تماشاگران به همراه داشت با پیروزی یک بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

پایکسائو (۵۹) تک گل این دیدار را به ثمر رساند و همچنین علیرضا جهانبخش نیز از دقیقه ۸۷ برای فاینورد بازی کرد تا در آخرین روزهای حضورش در این باشگاه قهرمانی در جام حذفی جام هلند را جشن بگیرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898205

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد