Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در مورد پخش نذورات در ایام محرم در پاتوق‌های افراد کارتن خواب توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش شهر، سید مالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به افزایش ارائه نذورات مردمی به معتادان در سطح شهر تهران طی روزهای اخیر گفت: برخی از شهروندان بنا به احساسات و باورهای شخصی خود مایل هستند که نذوراتشان را که عمدتا در قالب غذای گرم است شخصا به دست افراد نیازمند اعم از کارتون خواب و بی خانمان برساندند و نمی‌ شود افراد را از انجام این کار منع کرد؛ اما تجربه نشان داده که ارائه نذورات و غذا بدون رعایت همه جوانب می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با بیان این که میزان کمک‌های مردمی به خصوص اطعام به رغم وجود مشکلات اقتصادی برای افراد کارتون خواب و بی سرپناه بیشتر شده است، افزود: معمولا وقتی افراد به صورت داوطلبانه اقدام به پخش نذورات خود می‌کند ممکن است در توزیع، مدیریت درستی انجام نشود و به همین دلیل بعضا دیده می‌شود در مناطقی در یک شب 4 الی 5 غذا به یک فرد تحویل داده می‌شود و افراد دیگر در پاتوق‌هایی که شناخته شده نیستند، گرسنه می‌ماند.
به گزارش شهر و به نقل از ایسنا، او با بیان این که تراکم کمک‌ها در برخی مناطق موجب نارضایتی اهالی محل شده چرا که تراکم افراد بی خانمان برای دریافت نذورات در این منطقه بیشتر شده است، گفت: ما نمی‌توانیم افراد را منع کنیم؛ اما در مقام توصیه پیشنهاد می‌شود شهروندان نذورات خود را به خیریه‌ها و موسسات غیردولتی فعال در این حوزه ها بدهند تا آنها این مواد غذایی را در پاتوق‌هایی که بعضا شناخته شده نیستند اما تعداد زیادی از افراد در آن زندگی می کنند توزیع کنند و اثربخشی بیشتری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است. - اخبار استانها -

مسعود ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، درباره آتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

آتش سوزی در کلوپ شبانه استانبول 15 کشته بر جای گذاشت

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها