Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:11:44 GMT

ساده‌سازی فرآیند عرضه محصولات بیمه‌ای یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۶۹۶

ساده‌سازی فرآیند عرضه محصولات بیمه‌ای یک ضرورت است

رئیس کل بانک مرکزی گفت: ایجاد تحول بنیادین در صنعت بیمه در گرو تعامل بیشتر شبکه فروش با شرکت‌های بیمه و تلاش برای ایجاد جذابیت‌ در طراحی محصولات صنعت بیمه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی گفت: یافتن راهکارهای نوین برای فروش بیمه‌نامه‌های زندگی در کشور علاوه بر گسترش آرامش در جامعه به افزایش نرخ رشد اقتصادی نیز منتهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ساده سازی فرآیند فروش محصولات بیمه‌ای از روش‌هایی است که در افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای نقشی اساسی دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی از ایجاد جذابیت در بازارهای جانبی صنعت بیمه به عنوان عامل مهم سرمایه گذاری عمومی یاد کرد و گفت: صنعت بیمه در وضعیتی قرار دارد که باید مانند بازارهای موازی مالی، رشد فزاینده ای را تجربه کند که خوشبختانه زمینه‌های تحقق این امر فراهم شده است.

رئیس شورای عالی بیمه از تحریم های بیمه‌ای به عنوان یکی از فرصت های نوآورانه در عرصه پوشش ریسک های بزرگ نام برد و گفت: در زمان تحریم‌ها با غنیمت شمردن فرصت‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه های گوناگون نظیر بیمه‌های مستقیم،حساب ویژه و بیمه اتکایی شرکت‌ها موفق عمل کرده‌م.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص کد یکتا به بیمه‌گذاران به عنوان شاخص و نماد هوشمندسازی صنعت بیمه یاد کرد و اظهار داشت: جنس فعالیت صنعت بیمه ارائه خدمات مالی است و فناوری و رشد آی تی در تکمیل فرآیند خدمات رسانی صنعت بیمه، نقش اساسی را بر عهده دارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حق بیمه بیمه بیمه مرکزی صنعت بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) با بیان این که اقتصاد جهان در نقطه عطفی است و واقعیت‌های گذشته با عدم قطعیت‌های جدید جایگزین شده‌اند، افزود که برخی موارد با قاطعیت ثابت باقی خواهند ماند.

لاگارد خاطرنشان کرد که ارائه ایده‌های جدید برای رشد اقتصاد در آینده بسیار مهم است، با این حال، برای اینکه این ایده‌ها کارایی داشته باشند، جامعه باید شرایطی را ایجاد کند که در آن، این ایده‌ها در اقتصاد ما را گسترش یابند و شکوفا شوند.

رئیس بانک مرکزی اروپا تاکید کرد: برای ایجاد این شرایط، اروپا باید گلوگاه‌های کلیدی در انتقال، انتشار و جاه‌طلبی را بشکند.

وی افزود: این مورد کار آسانی نخواهد بود و اتحادیه اروپا نمی‌تواند وارد چنین مسابقه‌ای با ایالات متحده شود، زیرا «بازی حاصل صفر است».

کد خبر 6086419 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد