Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضیاء فکری، رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در بازدید از روند اجرایی طرح ابرار در این شهرستان با بیان اینکه ۱۲ کیلومتر از محور قره دره در قالب طرح ملی ابرار در حال اجرا و بهسازی است گفت: از این پروژه ۵ ونیم کیلومتر زیر اساس فنی و حمل مصالح به اتمام رسیده و آماده آسفالت می‌باشد که مابقی مسیر نیز به طول ۶ و نیم کیلومتر تراکم بستر انجام و مصالح زیر اساس نیز در حال پخش و تراکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بهسازی ۳ و نیم کیلومتر از راه روستایی آلی کندی نیز در قالب این طرح در حال اجراست تصریح کرد: از این پروژه نیز ۳/۳ کیلومتر تراکم بستر انجام و مکاتبات لازم جهت تامین مصالح انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار صیانت و حفاظت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی از خطوط قرمز راهداری عنوان کرد و گفت: با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۱۶ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ و ۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز غیر مجاز نیز قلع وقمع شده است.

فکری بهسازی راه‌های روستایی را در جهت تسهیل در داد و ستد آن‌ها و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها بسیار مهم دانست و افزود: بیش از ۶۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان بیله سوار در ۵ ماهه گذشته توسط راهداران تسطیح، رگلاژ و قنوزنی شده است.

او با اشاره به پروژه‌های فعال این شهرستان احداث باند دوم کمربندی بیله سوار را یاد آور شد و اظهار کرد:۳ کیلومتر تراکم بستر و لایه زیر اساس انجام و پخش مصالح لایه زیر اساس نیز در حال اتمام است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از بازگشایی راه ارتباطی ۱۵ روستا در محور عزیز کندی و اج اشمه که در سیل تیرماه مسدود شده بود خبر داد و بیان کرد: با تلاش راهداران زحمتکش ۴ دستگاه ابنیه فنی آسیب دیده نیز ایمن سازی شد.

فکری انجام ۱۱ هزار متر مکعب خاکبرداری در کناره راهها، اصلاح قنو‌ها به طول ۱۸۰ کیلومتر در سطح راهها، ۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری، تهیه و نصب ۲۹۱ عدد علائم اخطاری، رنگ آمیزی ۱۳۱ متر از سرعتکاه‌ها و برچیدن ۱۲۸ عدد از علائم فرسوده و فاقد کارایی را از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان بیله سوار در ۵ ماهه امسال برشمرد.

او بیان کرد: برای رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها ۶۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی لکه گیری گشت راهداری بهسازی و نوسازی شهرستان بیله سوار زیر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور‌های استان همدان

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در سال گذشته اجرای عملیات بهسازی رویه و روکش آسفالت در محور‌های استان همدان با افزایش ۱۳۰ درصدی به ۵۰۴ کیلومتر رسید، و امسال نیز با پیگیری‌های مستمر و در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز امیدواریم بیش از عملکرد سال گذشته در راه‌های استان بهسازی و روکش آسفالت انجام شود.

آهکی عنوان کرد: به‌منظور تصریح در روند اجرایی بهسازی و روکش آسفالت، قرارداد‌های اجرای این پروژه‌ها با پیمانکاران مربوطه منعقد شده است و دستور شروع کار به کارخانه آسفالت‌های طرف قرارداد نیز صادر شده است.

او تصریح کرد: در سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی (خیرین راه‌ساز) ۴۲ کیلومتر از راه روستایی استان آسفالت‌ریزی شد و امسال نیز این روند به طور ویژه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان با اشاره به اهداف و برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان برای ارتقای ایمنی راه‌های استان گفت: از جمله اقدامات مهم که هم اکنون در حال اجرا است، شامل بهسازی و روکش آسفالت، خط‌کشی، شانه سازی، رفع نقاط پرتصادف، نصب نیوجرسی، نصب سیستم روشنایی، آزادسازی حریم، بروز رسانی تابلو و علائم، تعدیل شیب شیروانی، پاک‌سازی و ساخت پارکینگ‌های جاده‌ای، تکمیل و بهره برداری از زیرگذر‌های در دست اقدام و... است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان تکاب دریکسال گذشته 
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار
  • آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور‌های استان همدان