Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@04:05:09 GMT

٢ واحد جدید پرورش طیور در مهرستان راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۸۱۸

٢ واحد جدید پرورش طیور در مهرستان راه اندازی می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهرستان در آیین کلنگ زنی طرح های هفته دولت گفت :یک واحد جدید صنعتی پرورش مرغ گوشتی ٢٠ هزار قطعه ای و یک واحد پرورش شتر مرغ١٣۵ قطعه ای در شهرستان راه اندازی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «عبدالله سپاهی» در خصوص طرح های افتتاحیه گفت: ۳ طرح دیگر شامل احداث کانال آبیاری عمومی در روستاهای کهن مراد وتل به طول ۴۸۰متر ، انتقال آب با لوله به طول ۱۵۰۰ متر واحداث گلخانه کوچک مقیاس با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی ومشارکت بهره برداران وایجاد اشتغال دائم وموقت برای  ۱۲۰  نفر به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر جهاد کشاورزی مهرستان عنوان کرد: در حال حاضر ۸ واحد مرغداری  با ظرفیت ۱۵۰هزار قطعه دردوره فعال و۲ واحد ٢٠ هزار قطعه ای  در حال ساخت می باشد.

 

درمراسم کلنگ زنی و افتتاح این طرح ها فرماندار، معاونین سیاسی و عمرانی ،بخشدار مرکزی وجمعی از مسئولین  دستگاههای اجرایی شهرستان حضور داشتند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: کوچک مقیاس معاونین سیاسی اعتبارات دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان

استاندار سمنان از افتتاح بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی دقایقی پیش در جمع مردم شاهرود اظهار داشت: جشن افتتاح و واگذاری 2 هزار و 58 واحد مسکونی و یک‌هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم شاهرود از رئیس جمهور افزود: قدردان مردم شاهرود هستم که استقبال شایسته‌ای از رئیس‌جمهور انجام دادند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های سفر، برپایی جشن واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت است و بیش از 60 هزار واحد مسکونی ان‌شاالله واگذار می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه 30 هزار واحد در ایوانکی و 30 هزار واحد در سمنان و شهرستان‌های تابعه واگذار می‌شود؛ گفت: نزدیک 3 هزار و 766 واحد در سطح شهرهای استان در حال ساخت است.

هاشمی گفت: 5 هزار و 370 نفر واجد شرایط تحویل زمین رایگان بودند که از این تعداد یکهزار و 732 قطعه تحویل‌شده و امشب هم با حضور رئیس‌جمهور یک هزار و 158 قطعه تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مجموع 2 هزار و 890 قطعه در سطح استان از قبل و امشب واگذار می‌شود.

استاندار سمنان افزود: با حمایت‌های خوب وزیر مسکن صد درصد منازل احداثی در دامغان ویلایی هست و اهتمام داریم زمین‌های واگذاری باقی‌مانده نیز در سطح استان ویلا سازی شود.

هاشمی گفت: در هشت نقطه از استان طرح واگذاری به‌صورت هم‌زمان و وبیناری انجام و تحویل خواهد شد و در شورای عالی مسکن در بحث نهضت ملی مسکن نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

وی افزود: مقرر شد تا انبوه‌سازان نیز از مصالح ساختمانی برخوردار شوند.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور
  • واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان 
  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • جوجه ریزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان