Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامی یگانه گفت: نماز ظهر عاشورا در محوطه شهیدگاه به امامت آیت الله «سید حسن عاملی» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برپا خواهد شد و این فریضه دینی در سایر مکان های عمومی شهر اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

«مسعود امامی یگانه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال تجمع های شبیه خوانی و دسته گردانی در مرکز شهر اردبیل و بازار در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اردبیل تصریح کرد: البته مراسم شمع گردانی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در مساجد برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: از همه افراد مسن و بیمار درخواست می شود تا از حضور در مراکز پرتردد و تجمع ها خودداری کنند تا از ابتلا به بیماری کرونا جلوگیری شود.

 

امامی یگانه افزود: محدودیت های اعمال شده در راستای تامین سلامت عمومی شهروندان است و امیدواریم با رعایت ظوابط بهداشتی بتوانیم عزاداری های مقبول امام حسین (علیه السلام) و شهدای کربلا را به خوبی به جای آوریم.

 

وی اذعان داشت: البته تمامی تلاش ها برای برگزاری مراسم های عزاداری در ایام محرم با همکاری هیات امنای مساجد صورت گرفت و از شور و شعور حسینی مردم اردبیل در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در برپایی هر چه باشکوه تر مراسم های عزاداری تشکر می کنم.

 

امامی یگانه خاطر نشان کرد: نماز ظهر عاشورا در محوطه شهیدگاه به امامت آیت الله «سید حسن عاملی» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برپا خواهد شد و این فریضه دینی در سایر مکان های عمومی شهر اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

 

فرماندار اردبیل اظهار داشت: از همه شهروندان دعوت می شود تا با حضور در فریضه اقامه نماز جماعت یاری گر پیام امام حسین (علیه السلام) در واقعه کربلا باشند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقامه نماز ظهر عاشورا آئین دسته گردانی تعزیه و شبیه خوانی تاسوعا و عاشورای حسینی نماز ظهر عاشورا اردبیل رعایت پروتکل های بهداشتی فاصله گذاری امامی یگانه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه پیدا شدن یک گور دسته جمعی از محوطه پشتی بیمارستان ناصر در خان یونس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لحظه پیدا شدن یک گور دسته جمعی از محوطه پشتی بیمارستان ناصر در خان یونس (فیلم)
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • تخلف ساکن چیست؟  
  • خاطره زیدان زنده شد: کنترل شوت 75 متری! (عکس)‏
  • ببینید | کشف ۲۱۰ پیکر در گور جمعی خان یونس
  • این ۷ دسته دارو را بی‌رویه نخورید | داروخانه‌ها شبیه سوپرمارکت‌ها عمل می‌کنند