Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از معرفی نفرات برتر چهل و سومین دوره مسابقات قرآن مرحله استانی در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام مهدی طاهری، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه به میزبانی شهرستان برخوار برگزار شد، اظهار کرد: در این مسابقات ۳۹۳ شرکت کننده با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مسابقات ۲۴۵ نفر در بخش خواهران و ۱۴۸ نفر در بخش برادران شرکت کردند، ادامه داد: ۱۰ رشته حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۵ جز، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی، تواشیح و تفسیر قرآن برای برادران در این دوره از مسابقات برای برادران در نظر گرفته شده بود که در بخش خواهران نیز اذان و تواشیح در دستور کار رقابت نبود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند، افزود: بر اساس سهمیه اختصاصی به استان اصفهان از این تعداد ۱۹ نفر مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: در بخش برادران محمدجواد نصیری آرانی از آران و بیدگل نفر اول رشته حفظ کل، محمدحسین فتوحی رشیدی نفر دوم رشته حفظ کل از اصفهان، حسین جودکی نفر اول حفظ ۲۰ جز از اصفهان، سید مهدی بنی هاشمی نفر دوم حفظ ۲۰ جز از اصفهان، مصطفی خواجه نفر سوم رشته حفظ ۲۰ جز از اصفهان، مجید زینلی رتبه اول قرائت تحقیق از اصفهان، سید علی موسوی زاده نفر اول رشته ترتیل از خمینی شهر، رسول زارعان نفر اول اذان از برخوار، علی اصغر علی رضایی نفر اول رشته تفسیر از گلپایگان در بین برادران به مرحله کشوری راه یافتند.

حجت‌الاسلام طاهری در خصوص راه یافتگان به مسابقات کشوری خواهران نیز گفت: در این بخش در حفظ کل هاجر مهرعلیان از اصفهان، راضیه رحیمی از اصفهان، زهرا محبی از برخوار، فاطمه بیابان پور از آران و بیدگل و نرگس رضایی از خمینی شهر، در بخش حفظ ۲۰ جز سمیه عباسی از اصفهان و زینب پارسا از کاشان، در رشته قرائت تحقیق نجمه سادات مهدوی از اصفهان، در بخش ترتیل وجیهه سادات مهدوی از اصفهان و در بخش تفسیر تفسیر فهیمه مؤمنی از خمینی شهر به مرحله کشوری راه یافتند.

کد خبر 441225

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اوقاف و امور خيريه سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف اداره اوقاف و امور خیریه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم مسابقات قرآنی مسابقات قرآن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حفظ ۲۰ جز رشته حفظ نفر اول حفظ کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران

جام جم آنلاین اصفهان؛ این مسابقات در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با حضور ناظر ویژه دارالقران الکریم شرکت ملی گاز ایران ، مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز و جمعی از اعضای هیئت رئیسه و مسئولین در محل شهرک شهید محمد منتظری آغاز شد. 
در آیین افتتاحیه مسابقات اسدالله مهری مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران طی سخنانی از استقبال کم نظیر کارکنان و خانواده‌های آنان از این مسابقات تقدیر کرد و گفت: امید است این جوشش و رویش قرآنی و انگیزه‌های معرفتی، مستمر بوده و از زلال کتاب حکمت و علوم عترت بهره‌مند باشیم. 
وی گفت: سال گذشته شاهد موفقیت کارکنان و خانواده  با کسب رتبه‌های برتر بودیم و انتظار است به قوه الهی در مسابقات پیش رو شاهد درخشش بیشتر عزیزان در این فضای عطرآگین معرفت  باشیم. 
مهرداد هاشمی مسئول دارالقرآن منطقه دو عملیات انتقال گاز در حاشیه این مسابقات اظهار کرد : در مقایسه با سال قبل ۵۲/۵ درصد رشد مشارکت کارکنان و خانواده‌های آنان در این مسابقات را شاهد بودیم. 
گفتنی است این مسابقات در رشته‌های صحیح خوانی،  قرائت تقلیدی،  قرائت تحقیق، قرائت ترتیل،  حفظ تخصصی،  حفظ عمومی،  حفظ موضوعی،  اذان،  مفاهیم قرآن کریم،  مفاهیم نهج البلاغه،  خوشنویسی،  سیره اهل بیت(ع)، عکاسی و نقاشی در بخش‌های کارکنان و همسران کارکنان و فرزندان آنان برگزار شد.
وی ضمن تشکر از کمیته فنی مسابقات، افزود: ننایج نهایی این مرحله به زودی اعلام خواهد شد و نفرات اول تا سوم رشته های قرائت تحقیق، ترتیل و تقلیدی، حفظ تخصصی و اذان، مفاهیم قرآن کریم و مفاهیم نهج البلاغه به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان بهار در بهار شرکت ملی گاز ایران راه خواهند یافت.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد