Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز میخواهیم با قابلیت ها و ویژگی های آریاکوین اولین و تنها رمزارز ایرانی لیست شده در بزرگترین مارکت جهانی کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) آشنا شویم که قابلیت ماینینگ و استراخ داشته و قابل خرید و فروش و تبدیل به سایر رمزارزها در چندین صرافی‌های جهانی معروف خارجی Hitbtc ،CoinEx، P2pb2b، WhiteBit، Changellyبوده و همچنین لیست شده در کیف پول های معتبر از جمله Coinomi و Guarda می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این باره به این سوالات پاسخ می دهیم که:
آریاکوین چیست؟ صرافی آریانا Aryana چیست؟
مهمترین ویژگی های این رمز ارز چیست؟
تا بحال چند آریانا و آریاکوین تا به امروز استخراج شده است؟
در مورد استخراج و ماینینگ این رمز ارز بخوانید.
کجا و به چه روشی میتونیم این ارز را بخریم و بفروشیم؟

حملات 51 درصدی چیست؟
و سوال های زیاد دیگری که در مقاله جواب آنها را خواهید خواند. با ما همراه شوید..


آریاکوین ( AYA )چیست؟

 

شاید بپرسید که آریاکوین چیست؟ چه کار میکند؟ ارز دیجیتال یا ارز مجازی آریاکوین، یک واحد پولی یا واسطه تبادل است که فقط به صورت دیجیتال یا الکترونیکی در دسترس است. ارز دیجیتال آریاکوین ماهیت فیزیکی ندارند و دارای ساختار دیجیتالی هستند. با استفاده از ارز دیجیتال آریاکوین همانند بقیه نوع ارزها، می­ توان خیلی سریع، نقل و انتقالات بین­ المللی را انجام داد و حد و مرزی در این زمینه وجود ندارد.

به زبان ساده، آریاکوین (AYA) اولین و تنها رمزارز ایرانی لیست شده در بزرگترین مارکت جهانی کوین مارکت کپ(CoinMarketCap) و قابل خرید و فروش و تبدیل به سایر رمزارزها در چندین صرافی‌های جهانی معروف خارجیHitbtc ،CoinEx، P2pb2b، WhiteBit، Changelly و همچنین اولین رمز ارز ایرانی لیست شده در کیف پول های معتبر از جمله Coinomi و Guarda.

 

صرافی آریانا Aryana چیست؟

به رسم و سنت بلاک‌چین در سال‌های اخیر با اولین دیگر در ایران؛ صرافی آریانا Aryana، که بعنوان پلتفورم بزرگ آریانا شناخته می شود با لیست شدن در کوین‌مارکت‌کپ اولین صرافی ایرانی در تاریخ کریپتوی کشور ما می‌باشد که در مارکت جهانی ثبت و زیر نظر قانون‌گذاران می‌تواند به تمام ایرانیان و فارسی زبانان خدمات ارائه دهد.

در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با قسمتی از ویژگی‌های AYA و Aryana، اولین رمز ارز ایرانی و اولین صرافی ایرانی آشنا کنیم.

افراد زیادی که بارها بیتکوین، دوج کوین، لایتکوین و ...  منتقل کرده‌اند شاید به این نکته پی برده باشند که رقم Fee داخل شبکه متغیر هست و با افزایش حجم و مبلغ این میزان Fee داخل شبکه بلاک‌چین این کوین‌ها افزاییش و تغییر می‌کند. نام یکی از ویژگی‌ها منحصر به فرد آریا کوین Stable Fee Per AYA می‌باشد که به دارندگان آریاکوین AYA این امکان را میدهد تا با افزایش مبلغ  یا حجم تراکنش تغییری در Fee ارسال داخل شبکه به وجود نیاید، به این معنی که Fee برای ارسال مبلغ پایین‌تر از 1 آریا با چند صد میلیون آریاکوین AYA برابر می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد آریا‌کوین غیر قابل ردیابی بودن تراکنشات در اکسپلورر همانند کوین‌های DASH و Monero اما به روش منحصر به فرد آریا می‌باشد. هر کیف پول در آریا‌کوین به ازای هر تراکنش، با توجه به حجم بلاک تراکنش مورد نظر به 2 و یا چند آدرس کیف پول آریا تقسیم می‌شوند تا مبدا و مقصد تراکنشات در شبکه برای عموم قابل ردیابی و نمایش نباشد.

در واقع هر کیف پول در آریا‌کوین تشکیل شده از مجموع موجودی چند کیف پول می‌باشد. تعداد این کیف پول‌ها به ازای هر تراکنش افزایش پیدا می‌کند تا هم امنیت و هم حفظ حریم خصوصی افزایش یابد.

در حال حاضر بیتکوین و بسیاری از آلتکوین‌های معروفی که می‌شناسیم از پروتکل PoW برای تایید تراکنشات در بلاک‌چین‌های خود استفاده می‌کنند که این پروتکل خالی از ریسک و مشکلات نیست، مشکلاتی از قبیل حملات 51 درصدی که شاید معروف‌ترین آن‌ها باشد. (آیا میخواهید بدانید حمله 51 درصدی چیست؟)

در پروتکل dPoW یک لایه دوم برای تایید تراکنشات به درون شبکه اضافه می‌شود که حملات مخرب 51 درصدی حتی با داشتن بیش از نیمی از هش شبکه غیر ممکن می‌شود و کوین‌هایی که بلاک‌چین‌ آنها از این لایه امنیتی دوم استفاده می‌کنند هرگز با خطر حملات 51 درصدی روبه‌رو نخواهند شد.

 

در مورد قابلیت ها و ویژگی های این دو ارزدیجیتال آریانا و آریاکوین آمده است که:

تعداد کل کوین‌های رمز ارز ایرانی، 1.2 میلیارد AYA می باشد. تعداد کوین استخراج شده ارزدیجیتال آریانا و آریاکوین، 200 میلیون AYA است. تعداد کوین در گردش، 161 میلیون AYA می باشد.
آریانا و آریاکوین قابلیت ماینینگ و استخراج دارد. محدودیت در استخراج و تعداد دارد به صورت سالیانه و طی 16 سال استخراج می‌شود. از جهت امنیت شبکه و الگوریتم: dpow (مقاومت در برابر حمله 51 درصدی)

 

حمله 51 درصدی چیست؟

 

حمله 51 درصد به شرایطی اطلاق می‌شود که در آن اکثر قدرت هش شبکه بلاکچینی در اختیار یک شخص یا گروه واحد قرار بگیرد و توانایی اختلال در شبکه را داشته باشد. در چنین حالتی، مهاجم می‌تواند به راحتی ترتیب تراکنش‌ها را حذف و یا اصلاح کند. وی همچنین می‌تواند تراکنش‌هایی که انجام می‌دهد را معکوس کند (که عمدتا منجر به مشکل دو بار خرج می‌شود).

در یک حمله 51 درصدی موفقیت آمیز مهاجم می‌تواند جلو تایید تمام یا بخشی از تراکش‌ها را بگیرد و یا برخی از ماینرها را از استخراج محروم کند که باعث چیزی به نام “انحصار استخراج” می‌گردد.

با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که پیش روی حملات 51 درصدی وجود دارد، نمونه‌های این حمله را قبلا چند بار تجربه کرده‌ایم. در حقیقت، یکی آن‌ها در بلاک چین اتریوم کلاسیک اتفاق افتاد.شبکه اتریوم کلاسیک برای دومین بار مورد حمله ۵۱ درصدی موفق آمیز قرار گرفته است.

 

حمله کننده موفق به تولید جعلی 807,260 اتریوم کلاسیک و فروش آن در صرافی‌ها به ارزش حدود 5 میلیون دلار شده است، به گزارش کوین تلگراف، حمله کننده برای این حمله موفقیت آمیز 17.5 بیت‌کوین و حدود 192,000 دلار هزینه  کرده است، این مثال نشان می‌دهد که چه مشکلات و باگ‌هایی می‌تواند به حمله 51 درصد منجر شود. باگی که در صورت وجود تیمی مجرب از توسعه‌دهندگان به هیچ عنوان به وجود نمی‌آمد یا به موقع جلوی سوء استفاده از آن گرفته می‌شد. اگر الگوریتم «اثبات کار» را بررسی کنیم، این الگوریتم به ما می‌گوید که توان هش فعال یا توان رایانشی قوی‌تر به ایمنی بیشتر در برابر حملات 51 درصد منجر می‌شود. با این حال بلاک چین های کوچک‌تری که از این الگوریتم استفاده می‌کنند، می‌توانند با شدت بسیار بیشتری در برابر این حملات آسیب‌پذیر باشند، چون توان کافی برای رقابت با توان مهاجم در شبکه وجود ندارد. به همین دلیل است که حملات 51 درصد معمولا در بلاک چین های کوچک اتفاق می‌افتد.

ویژگی‌های صرافی متمرکز آریانا

اولین صرافی ایرانی آریانا، پلتفورمی منحصر به فرد با ویژگی‌های زیر است:

اولین صرافی واقعی و بین‌المللی ایرانی که لایسنس‌های بین‌المللی را کسب و در کوین مارکت‌کپ لیست می‌شود. اولین صرافی ایرانی که با مشارکت یک صرافی قانون‌مند و اروپایی به 3 سال سابقه همکاری میکند. در صرافی آریانا، امکان ترید با تومان به نرخ دلخواه کاربر و رهایی از معامله به نرخ تحمیلی توسط سایت‌های خصوصی داخلی پرداخت کارمزد داخلی بانک‌های داخلی برای واریز و برداشت تومان برای دارندگان آریا‌کوین در صرافی آریانا وجود دارد.

 بعلاوه اینکه ترید با تومان در صرافی آریانا نیز وجود دارد نکته و ویژگی منحصر بفردی است.
رقمی که در مانیتور و در حساب کاربری خود مشاهده می‌کنید با رقمی که به حساب بانکی شما منتقل می‌شود بدون یک ریال اختلاف برابر خواهد بود.

در صرافی آریانا با بهره‌برداری از قوی‌ترین، سریع‌ترین و گران قیمت‌ترین سرور دنیا گوگلGCP که با کیفیت‌ترین سرور حال حاضر برای یک سایت ایرانی می‌باشد تا تریدرهای حرفه‌ای حتی میکرو ثانیه‌ای از مارکت عقب نمانند. ویژگی ربات های هوشمند ترید از ویژگی های قدرتمند و فوق العاده برای تریدر های ارزهای دیجیتال است معامله گر های رمزارزهای دیجیتال بخوبی میدانند که ربات های هوشمند ترید چقدر به کمک شان خواهد آمد، در صرافی آریانا امکان اتصال حساب‌های کاربری صرافی آریانا به ربات‌های هوشمند ترید و انجام ترید حتی در زمان آفلاین بودن وجود دارد. تزریق نقدینگی روزانه 1 میلیون دلار توسط صرافی وایت‌بیت جهت حفظ و حمایت از قیمت تتر و حذف کردن رسم غلط نوسانات تتر با نواسانات بیت‌کوین که توسط دلالان سودجو می‌رفت تا به یک موضوع بدیهی تبدیل شود.

روش ثبت نام و و خرید وفروش در صرافی آریانا

کاربران آریانا برای شروع خرید و فروش با تومان می‌بایست وارد سایت تومانی آریانا به آدرس https://aryanaex.com شوند.

هنگام ثبت‌نام در این سایت، حتما و فقط با همان آدرس ایمیلی که در سایت اصلی صرافی آریانا https://aryana.io به عضویت در آمده‌اند ثبت‌نام کنید و هنگام وارد کردن UID حساب آریانای خود (که در صفحه پروفایل قابل مشاهده می‌باشد) را به کار ببرند.

همکاران و شرکای تجاری

 

همکاری با اکسچنج WhiteBIT: در دنیای کسب و کار گاهی روابطی به صورت برنامه‌ریزی نشده پدید می‌آید که شما در همان لحظه تصور نخواهید کرد که همین رابطه ساده در آینده چقدر قرار است در سرنوشت کاری شما تاثیر داشته باشد.

داشتن هدف و ایدئولوژلی مشترک که با لیستینگ آریا کوین در صرافی WhiteBIT آغاز شد آن را به همکاری‌های بزرگ‌تر رساند و زمانی که ماجرای عجیب قیمت گذاری تتر USDT در ایران را با این مجموعه مطرح شد این صرافی اروپایی با روی باز حاضر به همکاری و تامیین نقدینگی روزانه 1 میلیون دلار شد. طراحی وب‌سایت و اکسپلورر آریا‌کوین نیز بخشی دیگر از همکاری‌های مشترک بود و در آریانا با یک همکاری فشرده قیمت دلار تتر برابر با قیمت دلار کاغذی خواهد بود.

همکاری با بزرگترین صرافی جهان  Binance

همکاری بایننس با یک مجموعه ایرانی برای اولین بار: بر اساس صحبت‌ها و جلسه‌ای که با بایننس در خصوص مشکلات و موانع کاربران ایرانی جهت استفاده از این صرافی داشتیم و بر اساس قرارداد مشترک بین بایننس و آریانا از اواخر ماه آگوست:

کلیه سفارشات(اوردرها) کاربران و تریدرها در پلتفورم آریانا عینا در بایننس نیز اوردر گذاری خواهد شد. بنا به توافق انجام شده هر 2 صرافی از کارمزد استاندارد 0.1 درصدی خود خواهند کاست تا کاربران در نهایت همان 0.1 درصد را به ازای هر معامله بپردازند.

این همکاری مشترک در فاز اول خود به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت و سپس در صورت کافی و مناسب بودن حجم معاملات و سفارشات دائمی خواهد شد. پس از شروع این همکاری چنانچه کاربری در صرافی آریانا اوردری را ثبت کند، عینا همان اوردر را در همان لحظه می‌تواند در بایننس جستجو کند و بیابد.

همچنین چنانچه آن اوردر توسط کاربری در بایننس کامل شود در همان لحظه در آریانا نیز معامله انجام می‌شود. در ادامه، صرافی بایننس حاضر به لیست شدن آریا‌کوین در پلتفورم خود نیز می‌باشد و تیم آریا با پرداخت مبلغی سنگین این همکاری گسترده‌تر میشود درخواست شده و آریا‌کوین اولین ارز دیجیتال ایرانی خواهد بود که به این موفقیت خواهد رسید.

 

 

مختصری از آریاکوین

 

نام کوین Aryacoin نام اختصاری AYA رتبه 650 در CoinMarketCap قیمت فعلی به دلار 0.01281 مارکت کپ 2,056,060 مقدار کوین در گردش 160,460,550 حجم معاملات در 24 ساعت 72,453,91 دلار بالاترین قیمت ثبت شده 0.013735 دلار پایین ترین قیمت ثبت شده 0.004053 دلار

 

مشاهده قیمت لحظه ای

https://coinmarketcap.com/currencies/aryacoin

سورس کد GitHub زمان هر بلاک 10 ثانیه

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد

تیم‌ملی فوتسال ژاپن، قهرمان دوره گذشته جام ملت‌های آسیا و رقیب اصلی ایران برای قهرمانی با تساوی ۱ بر ۱ مقابل تاجیکستان از صعود به مرحله حذفی بازماند و از دور مسابقات کنار رفت!

در دیگر مسابقه این گروه هم کره جنوبی و قرقیزستان به تساوی ۵-۵ رسیدند.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • فیلم| ساخت بزرگترین سد و نیروگاه در سریلانکا به دست مهندسان ایرانی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳