Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران تخریب با شکایت بنیاد مستضعفان به روستای حضرت ابولفضل اهواز حمله کردند.

به گزارش مهر؛ در یک سال اخیر ساکنان روستای حضرت ابوالفضل اهواز با احکام بنیاد مستضعفان که ادعای مالکیت خانه‌هایشان را دارد، مواجه شده و اکنون ۳۰۰ خانوار ترس از دست دادن خانه‌هایشان را دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

امام جماعت روستا قبلا به مهر گفته بود: اگر چنین ادعایی صحیح است چرا در این چند سال مطرح نشد؟ چرا بعد از اینکه ۳۰۰ خانوار بیش از ۳۰ سال در این روستا خانه ساختند و زندگی تشکیل دادند، یاد این موضوع افتاده‌اند؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

آن هم در روزها و ایامی که بیماری کرونا از یک طرف و شرجی و گرمای طاقت فرسا و وضعیت نابه سامان اقتصادی از سویی دیگر عرصه را بر مردم تنگ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی انتظامی اهواز: هیچ نیرویی به ساکنان روستای ابوالفضل تیراندازی نکرده است

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز هر گونه تیراندازی به سمت مردم روستای ابوالفضل این شهرستان را تکذیب کرد و به ایرنا گفته است: ماموران این فرماندهی تنها برای اجرای حکم قضایی به این روستا مراجعه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ______________

بیشتر بدانید:

حکم تخریب یک روستا با 300 خانوار در اهواز با شکایت بنیاد مستضعفان/ دستگیری برخی اهالی روستا لینک کوتاه: asriran.com/0037ct

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اهواز بنیاد حمله بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدتهاست این روستا به قطب تولید موزیک سازی استان همدان تبدیل شده است و روزانه ۱۰ هزار متر مربع موزیک تولید می‌شود.

بیش از ۱۱۰ واحد موازئیک سازی در روستای ورقستان در حال فعالیت هستند و بیش از ۵۰۰ نفر در این روستا در این حرفه مشغول بکار هستند.

دیگر خبرها

  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان