Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:22:17 GMT

کلنگ زنی دو مدرسه خیر ساز ۶ و ۹ کلاسه در کاشان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۹۴۶۷

کلنگ زنی دو مدرسه خیر ساز ۶ و ۹ کلاسه در کاشان

به گزارش خبرنگار مهر علی کتابچی صبح پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی این دو مدرسه اظهار داشت: این دو مدرسه توسط خیر نیک‌اندیش محسن عدالت که از فرهیختگان جامعه دانشگاهی ایران و استاد دانشگاه تهران است احداث می‌شود.

وی با اشاره اینکه برای این دو مدرسه اعتباری بالغ بر ۲۳۰ تا ۲۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است، ابراز داشت: برای ساخت این دو مجتمع آموزشی حدود دو سال زمان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان با بیان اینکه این دو مدرسه با زیربنای تقریبی دو هزار و ۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود، تصریح کرد: در کنار این مجتمع آموزشی قرار است یک سالن ورزشی با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ متر مربع نیز ساخته شود.

وی با اشاره به همکاری و مساعدت بسیاری از دستگاه‌ها برای احداث این دو باب مدرسه بیان داشت: اداره راه و شهرسازی یکی از اداراتی بود که در این راه کمک شایانی انجام داد.

کتابچی با بیان اینکه قرار است در این مجتمع آموزشی تجهیزات مربوط به دندانپزشکی و اتاق سلامت دهان و دندان دانش آموزان نیز توسط این خیر نیک‌اندیش احداث شود، یادآور شد: همکاری خیرین در ساخت واحدهای آموزشی در سطح کاشان یک الگو برای تمام کشور است و ما قدردان زحمات تک تک این بزرگواران هستیم.

کد خبر 5009962

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع خیرین مدرسه ساز خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی خیران مدرسه ساز محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت شیراز ماه محرم مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی دو مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان

مدیرکل نوسازی مدارس کردستان گفت: با کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ابراهیم مرادی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی استان رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم رشدی که سال گذشته داشته‌ایم با کسری 331 هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم که باید اعتبارات ویژه‌ای برای جبران این کمبودها اختصاص داده شود.

وی گفت: در شش نقطه استان کردستان کمبود فضای آموزشی داریم اما در چنین شرایطی برخی ادارات و دستگاه‌ها به عناوین مختلف دنبال تغییر کاربری اراضی آموزشی هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 16 پروژه آموزشی در قالب 47 کلاس درس به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: در دهه فجر 46 مدرسه در قالب 175 کلاس درس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از کمک 100 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز به احداث و نوسازی مدارس در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 35 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس استان تحویل داده شده و امیدواریم این رقم را در سال‌جاری به بیش از 60 میلیارد تومان برسانیم.

اجرا و بهسازی سیستم‌های گرمایشی 44 مدرسه با 147 کلاس در سطح استان، اجرای بیش از 50 هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس، حذف بیش از 50 درصد مدارس سنگی و کانکسی کردستان و جایگزینی آنها با مدارس استاندارد از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مدیرکل توسط مدیرکل نوسازی مدارس کردستان بود.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار