Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@10:15:13 GMT

بیوگرافی روزبه حصاری/ عکس

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۹۶۰۰

بیوگرافی روزبه حصاری/ عکس

روزبه حصاری، سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. دانش‌آموخته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است. در ادامه با بیوگرافی کامل روزبه حصاری بیشتر آشنا خواهید شد همچنین تصاویر اینستاگرام این بازیگر را میتوانید در انتهای مقاله ببینید. ناطقان: روزبه حصاری، سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. دانش‌آموخته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با بیوگرافی کامل روزبه حصاری بیشتر آشنا خواهید شد همچنین تصاویر اینستاگرام این بازیگر را میتوانید در انتهای مقاله ببینید.

 

 

بیوگرافی روزبه حصاری:
روزبه حصاری، متولد 12 بهمن ماه  ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما،تئاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده اهل ایران است. در یک خانواده 4 نفره بدنیا آمده است و فقط یک برادر دارد. روزبه حصاری در مدرسه تیزهوشان درس خوانده است. روزبه حصاری به دلیل مخالفت خانواده تا ۲۰ سالگی غیر از نواختن سازهای کوبه‌ای فعالیت هنری دیگری نداشت.

 

او فعالیت موسیقی خود را از نوازندگی خیابانی و همراهی با گروههای زیرزمینی آغاز کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه در سن ۱۸ سالگی تصمیم گرفت در دوره‌های بازیگری شرکت کند تا مقدمات حضور‌ حرفه‌ای او در عرصه بازیگری فراهم شود.



 
روزبه حصاری دانش‌آموخته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است، آموزش بازیگری را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. فعالیت هنری‌اش را در تئاتر، را با نمایش «پیتزا جهان» آغاز نمود. حصاری از میان تعداد زیادی متقاضی، برای ایفای نقش در مجموعه «یادآوری» به کارگردانی حجت‌الله قاسم‌زاده اصل انتخاب شد و پا به عرصه تصویر گذاشت.

روزبه حصاری همچنین کارگردانی نمایشی را با نام «بن‌بست»، نوشته ریچارد پارسونز، را بر عهده داشته‌است.

روزبه به دلیل فرم صورت و میمیکی کـه دارد چهره‌اي دلنشین دارد و همین هم باعث شده تا در نقش‌هاي مثبت بسیار موفق باشد هرچند خودش می گوید همه ی تلاش خودرا خواهد کرد تا در نقش منفی هم بازی کند و از عهده آن برآید.

روزبه حصاری نامزدی جایزه‌ بهترین کارگردانی و دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش «مرگ در میزند»، را از جشنواره‌ي تئاتر امید در کارنامه‌‌ هنری‌اش دارد.



























برچسب ها: بیوگرافی ، روزبه حصاری ، ناطقان ، عکس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیوگرافی روزبه حصاری ناطقان عکس روزبه حصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد