Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی پور سلیمانی روز پنجشنبه در مراسم اهدای چهار دست جهیزیه که توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان تهیه شده در گفت و گو با خبرنگاران افزود:از ١٨ سهمیه که در مرحله نخست به البرز تخصیص داده شده، چهار دست به صورت رایگان توسط ستاد و مابقی نیز به صورت مشارکتی توسط خیرین و خود ستاد تامین شده است.
وی ضمن تاکید بر اینکه هیچ گونه هزینه ای از خانواده ها برای تامین جهیزیه گرفته نمی شود اظهار داشت: در ماه های محرم و صفر زوج های نیازمند برای تامین جهیزیه شناسایی و اهدا و مابقی نیز در مراحل بعدی توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پور سلیمانی گفت: به همین منظور پس از طی مراحل اداری درخواست کردیم که خانواده ها مراجعه و جهیزیه ها را دریافت کنند.
وی ادامه داد: همچنین در خصوص چهار دست جهیزیه و انتخاب کسانی که با نگرانی از آبروی خود حاضر نبودند اطلاعات خود را حتی به گروه های جهادی بدهند، طی هماهنگی صورت گرفته شده تا برای دریافت جهیزیه اهدایی خود اقدام کنند.

برچسب‌ها البرز مشارکت های مردمی همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز مشارکت های مردمی همدلی البرز مشارکت های مردمی همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ

مدیرکل بازرسی گفت: آنچه که در فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و همچنین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر آن تأکید شده، راهبرد حمایت از تولید و صنعت گران است و حضور ما در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از تولید و اشتغال است.

محمد تقی حاجی مشهدی از تولید کنندگان خواست در صورت عدم رفع مشکلات و موانع موضوع را به اطلاع اداره کل بازرسی اعلام تا در اسرع وقت پیگیری شود .

وی گفت: ما امروز از دو واحد صنعتی و کشاورزی در چهارباغ  بازدید کردیم مشکلاتی را مطرح که بعضی از این موارد مطرح شده استانی است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی به جد پیگیری و تا حصول نتیجه اقدام خواهیم کرد و بعضی از موارد مثل تامین ارز که کشوری است و با سازمان مکاتبه تا از طریق بانک مرکزی حل و فصل خواهیم کرد.

وی از تداوم این بازدید ها تا انتهای سال خبر داد و گفت : ما امروز صحبت های صاحبان صنعت  را شنیدیم توسعه کارخانه ، افزایش ولتاژ ، و تامین ارز مورد نیاز که در مورد برق قرار شد اداره کل برق البرز تا ظرف هفته آتی مشکل ولتاژ و برق مورد نیاز کار خانه را تامین و در مورد ارز اداره کل بازرسی و صمت البرز اهتمام جدی برای تامین آن داشته باشند و توسعه شرکت هم از الویت هایی است که در دستور کار قرار گرفت. 

مدیرکل بازرسی استان در ادامه گفت: کمک به توسعه صنعت و تولید بعد از مبارزه با فساد اصلی‌ترین اولویت اداره کل بازرسی استان است.

او افزود: با بازدید از واحد‌های تولیدی مشکلات و موانع پیش رو به درستی احصا و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به تولید بهره گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟