Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:41:32 GMT

تکمیل برخی ایستگاههای خط ۳ متروی شیراز تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۹۷۴۲

تکمیل برخی ایستگاههای خط ۳ متروی شیراز تا پایان سال

ایسنا/فارس شهردار شیراز، ایستگاه مترو وکیل الرعایا را زیباترین ایستگاه مترو کشور دانست و با بیان اینکه تا پایان امسال تلاش میشود برخی ایستگاههای خط ۲ مترو نیز آماده شود، ابراز امیدواری کرد که در خط دو مترو، ایستگاههایی احداث شود که برند زیباترین ایستگاه‌های مترو کشور به نام شیراز ثبت شود.

حیدر اسکندرپور پنج‌شنبه ٦ شهریور در آیین بهره برداری از ایستگاه مترو وکیل الرعایا، از مردم کلانشهر شیراز بابت تاخیر در افتتاح این ایستگاه عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این ایستگاه در دو مرحله با وجود آمادگی برای افتتاح به دلیل حاکمیت شیوع بیماری کرونا به تاخیر افتاد.

شهردار شیراز ادامه داد: به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو وکیل الرعایا به بازار وکیل، با استمداد و بهره گیری از معماری زندیه تلاش کردیم وفاداری این پروژه به معماری بازار وکیل و بافت تاریخی شیراز را اعلام کنیم.

اسکندرپور با بیان اینکه این ایستگاه در واقع یک مجموعه فرهنگی است و به مناسبت‌های مختلف از گالری هنری این ایستگاه استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: همچنبن در مناسبت‌های شهریور و ایام نوروز که شیراز شاهد تعدد و تردد مسافران هستیم، این مکان به فرصتی برای ارائه تولیدات فرهنگی این کلانشهر اختصاص می‌یاید.

او اظهار کرد: در ساخت چنین پروژه‌هایی تلاش می‌شود تا مباحث اقتصادی هم مدنظر قرار گیرد، از این رو طبقه همکف و معبر اصلی این ایستگاه به فعالیت تجاری اختصاص داده شده تا از این طریق بخشی از هزینه‌های این پروژه تامین شود.

شهردار شیراز با تاکید بر اینکه ساخت چنین پروژه‌هایی با همکاری جمعی امکان تحقق دارد، افزود: ساخت این ایستگاه در کمترین زمان ممکن نشان از توان بالای فنی، مشاورین، پیمانکاران و مجموعه شهرداری دارد.

اسکندرپور اضافه کرد: این پروژه و مجموعه مترو شیراز با مشارکت دولت اجرایی شده و در حالی که دولت روزهای سختی را طی می‌کند اما با تزریق اعتبار بخشی از این پروژه به سرانجام رسیده است.

شهردار شیراز با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی، تزریق اعتبار به چنین پروژه‌هایی همت می خواهد، عنوان کرد: دو یا سه ایستگاه از خط دو مترو شیراز نیز تا پایان امسال  به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهردار شیراز مترو شیراز هفته دولت ایستگاه مترو شهردار شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)

آیین رونمایی از یادمان «نشان فداکاری اهدایی رهبر معظم انقلاب به دانشگاه امام علی (علیه السلام)» فردا سه شنبه ۲۸ فروردین در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از یادمان «نشان فداکاری اهدایی رهبر معظم انقلاب به دانشگاه امام علی (علیه السلام)» به پاس رشادت‌های شهدا و نقش بی بدیل هزار و ۱۸۴ شهید دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) در دوران انقلاب، دفاع مقدس و صیانت از مرز‌های اعتقادی و حریم اهل بیت (ع) دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهره برداری مترو فردا سه شنبه ۲۸ فروردین با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

اجرای ویژه یگان موزیک دانشگاه، پخش نماهنگ از اقدامات و مراحل اجرای یادمان، سخنرانی فرمانده این دانشگاه از جمله بخش‌های این برنامه است.

برنامه مذکور فردا سه شنبه ۲۸ فروردین از ساعت ۱۰ صبح در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)
  • ماجرای سنگ اندازی برای واردات واگن های متروی تهران چیست؟​
  • ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
  • ◄ اتصال قراملک به بازار تبریز با بهره برداری از خط ۲ متروی تبریز
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود
  • نمایی از حمام تاریخی وکیل شیراز از لنز دوربین گردشگران
  • ورود رئیس‌جمهور به ماجرای واگن‌های متروی پایتخت
  • ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو تهران در سال جاری تکمیل می‌شود
  • تکمیل ۵ ایستگاه باقی‌مانده در خطوط ۶ و ۷ در سال جدید
  • تکمیل ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو تهران در سال جاری