Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی شاهرودی روز در همایش تجلیل از امران به معروف و ناهیان منکر با بیان اینکه راه اصلاح جامعه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر محدود به قشر خاصی نیست و باید همه اقشار جامعه در این خصوص احساس مسوولیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید در اجرای این فریضه واجب الهی به وظیفه خود عمل و در نظر داشته باشیم ابتدا با گفتن و بعد در عمل آمر و ناهی باشیم، افزود: امر به معروف و نهی از منکر معیار مسلمانی است و تلاش برای برپایی آن ارزشمند است بطوریکه امام حسین (ع) می‌فرماید مومن نمی‌تواند امر به معروف و نهی از منکر نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله شاهرودی یادآور شد: جامعه ما در همه جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمند حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

وی با بیان اینکه وصیت نامه امام حسین(ع) بر مبنای برپایی امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت جدشان بود، اضافه کرد: جان مومنی که ایمان در آن رسوخ کند نمی‌پذیرد کسی گناه کند و او ناظر این عمل او باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این همایش گفت: دستور الهی، توصیه پیامبران و ائمه بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تاکید دارند تا جامعه را به سمت و سوی مدینه فاضله پیش ببریم.

محمود الله‌مرادی افزود: همه توقع دارند دیگر دستگاه‌ها مشکلات را حل کنند و دیگر وظیفه‌ای برای خود در نظر نمی‌گیرند اما امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر امری فرهنگی و ایجابی است، اظهار داشت: اگر بتوانیم امر به معروف و نهی از منکر را مردمی کنیم تازه ‌۲۰ درصد موفق شده‌ایم.

الله‌مرادی با بیان اینکه باید مسوولین هم پای کار بیایند چرا که رفتار مسوولین بر مردم تاثیر می‌گذارد، اضافه کرد: بیشتر مشکلات به مسوولینی باز می‌گردد که تعهد دادند اما در مسیر دچار لغزش شدند.

وی با اشاره به اینکه تهدیدهای امروز بسیار متفاوت است و به سمت فضای مجازی رفته است بنابراین مسوولین نظارت بر این فضا نباید کم کاری ‌کنند، یادآور شد: رهبری از مدت‌های مدید از شبیه‌خون فرهنگی می‌گویند و امروز می‌بینیم همه مورد هجمه هستند.

الله‌مرادی تاکید کرد: مطالبه‌گری را با آشوب و برهم زدن اوضاع نباشد اشتباه گرفت بنابراین مطالبه‌گری ما بر اساس مستندات باید باشد و تخریب قابل قبول نیست.

در پایان از آمران به معروف و ناهیان از منکر برگزیده دستگاه های اجرایی استان کردستان با اهدای لوح، تقدیر شد.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر کردستان نماینده ولی فقیه کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر کردستان نماینده ولی فقیه کردستان امر به معروف و نهی از منکر کردستان نماینده ولی فقیه کردستان امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌

‌رئیس جمهور در سفر به استان سمنان با آیت‌الله سیدمحمدشاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر استانی در منزل آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری حضور یافت.

نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دولت سیزدهم در توسعه و عمران استان، تداوم موفقیت‌های دولت را از درگاه الهی مسالت کرد.

آیت‌الله شاهچراغی خاطر نشان کرد: سمنان استانی ممتاز در بخش‌های مختلف و دارای ظرفیت‌های مطلوب و مردمی متدین و ولایت‌مدار است.

رئیس جمهور در این دیدار با قدردانی از حضور پرشمار مردم در استقبال امروز، بر سخنان نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان درباره مردم این دیار صحه گذاشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • مردم کردستان خواهان اجرای طرح نور در خصوص حجاب و عفاف هستند
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود