Web Analytics Made Easy - Statcounter

نواک جوکوویچ همچنان به روند فوق العاده خود در سال 2020 ادامه می دهد.

مسترز سینسیناتی به روزهای آخر خود نزدیک می شود و تکلیف بازیکنان راه یافته به نیمه نهایی این تورنمنت مشخص شد.

به گزارش طرفداری، مرحله یک چهارم نهایی مسترز 1000 امتیازی سینسیناتی برگزار شد و در مهم ترین مسابقه، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان، با شکست 0-2 یان لنارد اشتروف به جمع 4 تنیسور برتر این مسابقات راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکوویچ در این بازی بسیار قدرتمند ظاهر شد و ست نخست را با نتیجه 3-6 و ست دوم را با نتیجه 1-6 به سود خود به پایان رساند تا به نیمه نهایی برسد. جوکوویچ در مرحله باید باید به مصاف روبرتو باتیستا آگوت اسپانیایی برود که در مرحله یک چهارم نهایی، توانست 1-2 از سد دنیل مدودف، مدافع عنوان قهرمانی مسترز سینسیناتی بگذرد. آگوت با اینکه ست نخست را 1-6 به حریف روس خود واگذار کرد، توانست در دو ست بعدی با نتایج 4-6 و 3-6 به برتری برسد تا راهی نیمه نهایی شود.

جذاب ترین بازی این مرحله اما میان میلوش رائونیچ و فیلیپ کرایینوویچ برگزار شد. کرایینووچ که تورنمنت خوبی را سپری می کرد، ست نخست بازی را پیروز شد و در ست دوم تا یک قدمی پیروزی پیش رفت که رائونیچ کانادایی به بازی برگشت و نه تنها ست دوم را با پیروزی به پایان رساند، بلکه در ست سوم نیز 5-7 به برتری رسید تا کامبکی شگفت انگیز را رقم زده باشد. رائونیچ حریف استفانوس سیتسیپاس در نیمه نهایی شد. سیتسیپاس با اینکه در ست نخست مرحله یک چهارم نهایی 6-5 از ریلی اوپلکا عقب بود، اما به دلیل انصراف تنیسور آمریکایی، به نیمه نهایی صعود کرد.

میلوش رائونیچ

در بخش زنان، نائومی اوساکا موفق به شکست 1-2 انت کونتاویت شد. اوساکای ژاپنی با اینکه ست نخست را واگذار کرد، توانست دو ست بعد را با برتری پشت سر بگذارد تا حریف الیس مرتنز بلژیکی شود که به راحتی و با نتیجه 0-2 از سد جسیکا پگولا گذشت. ویکتوریا آزارنکتا نیز با شکست 0-2 اونس جابر حریف یوهانا کونا شد که با شکست 0-2 ماریا ساکاری به جمع 4 تنیسور برتر این مسابقات رسیده است.

لازم به ذکر است که مسترز سینسیناتی نیز به دلیل اعتراض به خوشنت پلیس و مبارزه علیه نژادپرستی، پنجشنبه برگزار نخواهد شد و ادامه بازی ها از جمعه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نیک کیریوس در مسابقات تنیس اوپن آمریکا شرکت نخواهد کرد

رافائل نادال در اوپن آمریکا شرکت نخواهد کرد

سیمونا هالپ از شرکت در مسابقات تنیس اوپن آمریکا انصراف داد

نگاهی به روز اول دور نخست مسترز سینسیناتی؛ پیروزی اندی ماری و شکست مارین چیلیچ

نگاهی به روز دوم مسترز سینسیناتی؛ صعود استفانوس سیتسیپاس و داوید گوفن به دور سوم

بررسی روز سوم بازی های مسترز سینسیناتی؛ در روز عجیب بازی ها، اندی ماری و نواک جوکوویچ به دور سوم رسیدند

مسترز سینسیناتی؛ از بیستمین پیروزی نواک جوکوویچ در سال 2020 تا حذف اندی ماری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال ایران، تیم شهرداری گرگان موفق شد در بازی دوم سری نیز برابر مهرام به پیروزی دست یافته و به یک قدمی فینال لیگ برتر ایران برسد.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ که امروز (یک‌شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین بازی خانگی خود نیز با نتیجه ۷۶ - ۷۰ به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌نهایی دو بر صفر از مهرام پیش بیفتند.

دو بازی آینده این دو تیم مرحله نیمه‌نهایی نیز به میزبانی تیم مهرام در شهر قدس (تهران) برگزار خواهد شد و در صورتی شهرداری گرگان در یکی از این دو بازی به پیروزی برسد، می‌تواند به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر شود.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را در این دیدار به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده سری شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ