Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@08:17:34 GMT

زوج‌های نیازمند کرج در قالب پویش احسانه جهیزیه دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۰۴۳۰

زوج‌های نیازمند کرج در قالب پویش احسانه جهیزیه دریافت کردند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در البرز و غرب تهران گفت: در قالب پویش "احسانه" این ستاد، جهیزیه به زوج‌های نیازمند کرجی اهداء شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از کرج، محمدمهدی پور سلیمانی ظهر امروز در حاشیه اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند کرجی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ستاد اجرایی زمان حضرت امام(ره) در راستای تسهیل بخشی به ازدواج زوج ‌های نیازمند پویش احسانه را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "تمامی 18 سهمیه جهیزیه که برای استان البرز برنامه ریزی شده تامین شد" افزود: این تعداد جهیزیه از سوی ستاد اجرای فرامین امام(ره) و با مشارکت خیرین به زوج‌های نیازمند اهدا شده است.

22 سری جهیزیه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به زوج‌های جوان خراسان جنوبی اهدا شد17 سری جهیزیه بین زوج‌های مناطق محروم چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در البرز و غرب تهران بیان کرد: این جهیزیه‌ها اهدایی بوده و تحت هیچ شرایطی از افراد هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

پورسلیمانی با عنوان اینکه در توزیع این جهیزیه‌ها شان افراد نیز رعایت شده است، تصریح کرد: خانواده‌هایی که به آنها جهیزیه اهداء شد توسط گروه‌های جهادی و برخی مسئولان نهادهای حمایتی معرفی شده بودند که با آنها تماس گرفته شد تا جهیزیه خود را دریافت کنند.

وی گفت: در تقسیم‌بندی اولیه پویش احسانه، 150 جهیزیه سهمیه استان البرز است که در ایام محرم صفر زوج‌های نیازمند شناسایی شده و پس از آن جهیزیه به مابقی نیز اهداء می‌شود.

انتهای پیام/س

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... ۱۱۰ سری جهیزیه بین نوعروسان زنجانی توزیع شد + تصاویر ۱۷ سری جهیزیه بین زوج‌های مناطق محروم چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود ۲۲ سری جهیزیه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به زوج‌های جوان خراسان جنوبی اهدا شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۱۰ سری جهیزیه بین نوعروسان زنجانی توزیع شد + تصاویر ۱۷ سری جهیزیه بین زوج‌های مناطق محروم چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود ۲۲ سری جهیزیه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به زوج‌های جوان خراسان جنوبی اهدا شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۴ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۵ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۶ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۷ گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات ۸ گزارش ویدیوئی| مصائب مردم در منطقه "بم پشت" سراوان‌/ خطه‌ای ۲۵ هزار نفری که جاده استاندارد ندارد مهمترین اخبار استانها گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش کهن‌ترین آئین نمایشی در ایران‌/ مسئولان دیگر از تعزیه حمایتی نمی‌کنند معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام زوج های نیازمند سری جهیزیه بین اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار جمعی از هنرمندان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده و اقتدار کشور، نیاز است آثار نابی در قالب هنر تولید شود.
آیت الله عاملی تصریح کرد: استان اردبیل آداب و رسوم و آیین‌ها و فرهنگ خاصی دارد که باید در قالب هنر برای همگان تداعی شود و گذشت و احساسات و حس همدردی و هم نوعی خیران و انسان‌های بزرگ در قالب هنر معرفی شود.
در این دیار که با تجلیل از تعدادی از هنرمندان همراه بود، سپهری رئیس حوزه هنری استان اردبیل هم از تولید پویانماییِ ۹۰ دقیقه‌ای شاه اسماعیل صفوی با همت هنرمندانِ استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن