Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: مطالبه‌گری از مسئولان وظیفه ماست چراکه اگر مسئولان خوب عمل کنند خود به خود در رفتار مردم تأثیرگذار خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمود الله‌مرادی پیش‌از ظهر امروز در همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن مرکز بزرگ اسلامی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ماه محرم اظهار داشت: هفته دولت را خدمت تمامی دولتمردان تبریک عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خون امام حسین(ع) تا ابد الدهر می‌جوشد و انسان‌ها را به دنبال خود می‌کشد، گفت: کار امر به معروف و نهی از منکر کار بسیار سختی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، «امر به معروف و نهی از منکر» را تکلیف الهی و توصیه بزرگان دینی و تأکید ائمه اطهار(ع) دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر برای این است که ما با تراویج فرایض امر به معروف و نهی از منکر، جامعه را به سوی جامعه مدینه فاضله پیش ببریم.

وی با گریز به بررسی‌های انجام شده، تصریح کرد: گاهاً می‌شنویم که همه توافق دارند که اگر مشکلی وجود دارد نهادهای حکومتی خدمت کنند و خودشان شانه از زیر بار خالی می‌کنند.

الله‌مرادی امر به معروف را کاری فرهنگی و ایجابی دانست و ادامه داد: ما اگر توانستیم روزی امر به معروف را مردمی کنیم و خود مردم این فریضه الهی را دنبال کنند، می‌توانیم اعلام کنیم که موفق عمل کرده‌ایم.

مردم و مسئولان برای «امر به معروف و نهی از منکر» پای کار بیایند

وی با تأکید بر اینکه مردم و مسئولان باید برای امر به معروف و نهی از منکر پای کار بیایند، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری از مسئولان وظیفه ماست چراکه اگر مسئولین خوب عمل کنند خود به خود در رفتار مردم تأثیرگذار خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با ذکر اینکه امروز تهدیدها بسیار متفاوت با گذشته شده است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از کارکرد مسئولینی که کوتاهی می‌کنند، گله‌مند است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برعلیه مسلمانان عنوان کرد: رشد اسلام در امارات و  عربستان متوقف شده و تمامی هم و غم آنان جلوگیری از حرکت جمهوری اسلامی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه پایه فت هزار مبلغ دینی را برای نابودی اسلام و جلوگیری از پیشرفت اسلام بسیج کرده‌‌اند، ادامه داد: هفت هزار نظریه صادر شده که از این تعداد به یک پیشنهاد تقلیل می‌یابد و آن اینکه اگر ما می‌خواهیم موفق شویم که کشورهای اسلامی را از اعتقادات و ارزش هایشان دور کنیم، باید اینها را آلوده کرد.

کردستان|«امربه معروف و نهی از منکر» پشتوانه محکمی برای ریشه‌کنی مفاسد اجتماعی است3 شرط مهم امر به معروف مسلمین چیست؟

وی راه حل دشمنان را عریان بیرون آوردن دختران و زنان کشورهای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جنگ نرم از سال 1372 با هشدار آقا مبنی بر شبیخون فرهنگی کلید خورده و امروزه می‌بینیم کسی مسئول نیست و همه و همه مورد هجمه هستیم.

الله‌مرادی با اذعان به اینکه بحث مطالبه‌گری در امر به معروف و نهی از منکر مطرح است، افزود: گاهاً مطالبه‌گری با آشوب، اغتشاش، بهم زدن اوضاع و شورش اشتباه گرفته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مطالبه‌گری باید بر اساس مستندات باشد، تصریح کرد: تخریب سایرین به هیچ عنوان مطالبه‌گری نیست، بلکه مطالبه‌گری به معنای آن است که وقتی آیینه را نگاه کردی، خودت را ببینی.

ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر کردستان جزو رده‌های اول کشور است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تأکید بر اینکه نباید به هر قیمتی دیگران را له کرد و هر آنچه که دلمان می‌خواهد بیان کنیم، ابراز خرسندی کرد: خوشبختانه امروز ما در استان کردستان، توانسته‌ایم گفتمان امر به معروف و نهی از منکر را رایج کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی به سواد و سایر دارایی‌هایشان افتخار و اعلام کرده، علمی صحبت می‌کنند و با احساسات نمی‌شود امر به معروف و نهی از منکر کرد، خاطرنشان کرد: در هفته امر به معروف و نهی از منکر بیش از 300 برنامه متنوع در فضای مجازی کردستان اجرا شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اعلام اینکه امروز مسئولان را وادار به تشویق امر به معروف و نهی از منکر کرده‌ایم، یادآور شد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان جزو رده‌های اول کشوری است.

الله‌مرادی با بیان اینکه این جایگاه با حمایت تمامی عزیزان انتظامی، نظامی، روحانیون و مسئولان و مردم کسب شده است، گفت: امروز در تمام شهرستان‌ها بلااستثنا نیرو و ستادهای شهرستانی مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/483/ ع

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... ترویج اخوت و برادری سنگ بنای اصلی امر به معروف و نهی از منکر است امر به معروف و نهی از منکر زمان و مکان خاص نمی‌شناسد قائم مقام ستاد امر به معروف: اپلیکیشن مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترویج اخوت و برادری سنگ بنای اصلی امر به معروف و نهی از منکر است امر به معروف و نهی از منکر زمان و مکان خاص نمی‌شناسد قائم مقام ستاد امر به معروف: اپلیکیشن مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۴ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۵ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۶ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۷ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۸ لرستان| اهالی روستای سیل‌زده "ملاوی" پلدختر زمین مسکونی دریافت می‌کنند مهمترین اخبار استانها گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش کهن‌ترین آئین نمایشی در ایران‌/ مسئولان دیگر از تعزیه حمایتی نمی‌کنند معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان معروف و نهی از منکر مطالبه گری الله مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد

دفتر نخست‌وزیر جامائیکا اعلام کرد که کشور فلسطین را رسما به رسمیت می‌شناسد.

همچنین کامینا جانسون اسمیت، وزیر امور خارجه جامائیکا، تصمیم دولت جامائیکا برای به رسمیت شناختن رسمی فلسطین را به‌عنوان یک کشور تایید کرد.

با این اقدام، جامائیکا به ۱۴۰ کشور دیگر عضو سازمان ملل متحد می‌پیوندد که از راه‌حل ۲دولتی برای مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطین حمایت می‌کنند. جانسون اسمیت بر تعهد جامائیکا به رعایت اصول منشور ملل متحد، ترویج احترام متقابل، همزیستی مسالمت‌آمیز و حق تعیین سرنوشت تاکید کرد.

این تصمیم در بحبوحه نگرانی‌های طولانی مدت در مورد بحران غزه گرفته شده است و جامائیکا از آتش‌بس فوری و افزایش دسترسی به کمک‌های بشردوستانه حمایت می‌کند. دولت بر حمایت خود از گفتگو‌های دیپلماتیک به عنوان کلید حل مناقشه و تضمین امنیت و حاکمیت همه طرف‌های درگیر تاکید می‌کند.

وزارت امور خارجه این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: این تصمیم با تعهد قوی جامائیکا به اصول منشور سازمان ملل متحد است که به دنبال ایجاد احترام متقابل و همزیستی مسالمت‌آمیز بین طرف‌ها و همچنین به رسمیت شناختن حق مردم برای تعیین سرنوشت است.

براساس گزارش روسیا الیوم، پس از قطعنامه‌ای که مجمع عمومی با اکثریت قاطع در ۲۹ نوامبر تصویب کرد، فلسطین به عنوان دولت غیرعضو ناظر در سازمان ملل پذیرفته شد. فلسطین در سال ۲۰۱۱ درخواست عضویت کامل کرد، اما درخواستش در آن زمان از حمایت لازم برای انتقال به مرحله رأی‌گیری در شورای امنیت برخوردار نشد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد