Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسپور گفت: در هفته گرامیداشت دولت ۶۵۰ هکتار پروژه تحت فشار در قالب ۱۲ پروژه با اعتبار ۹۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، «محمد رضا عباسپور» امروز(۶ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بودجه مربوطه از محل اعتبارات ملی آبیاری تحت فشار تامین شده و ۸۰۰ هکتار دیگر نیز در حال انجام است، گفت: ظرف یک سال اخیر با صرف ۱۴ میلیارد ریال، ۲۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ کیلومتر لوله‌گذاری در قالب ۲۰ پروژه انجام شد و لذا اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از زمین زیر کشت گندم و جوی ما با آبیاری تیپ (قطره‌ای) درحال انجام است و نیز هشت حلقه قنات نیز با اعتبار پنج میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال لایروبی شد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تربت ‌حیدریه افزود: ظرف یک سال اخیر ۱۱۵ دستگاه انواع تراکتور سبک، نیمه سنگین و سنگین زراعی و باغی و ۱۲۰ دستگاه انواع دنباله بر شامل: بذرکار، سمپاش و دیگرادوات خاک‌ورزی با اعتبار ۱۱۹ میلیارد ریال جذب کردیم که به توسعه مکانیزاسیون مکانیزاسیون کمک می‌کند.

 

وی با بیان اینکه عمده وظیفه ما انجام برنامه‌های ترویجی است، گفت: بر این اساس و در قالب برنامه‌های ترویجی هزار و ۴۳۰ نفر روز برنامه آموزشی و ۳۱۰ مردم بازدید ترویجی ظرف یک سال اخیر انجام شد.

 

عباسپور تصریح کرد: از سال ۹۳ و با هدف بهره‌وری در مصرف آب، پنج هزار و ۷۱۴ هکتار آبیاری تحت فشار با اعتبار دولتی به میزان ۶۴۵ میلیارد ریال و به صورت بلاعوض انجام شده‌است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تربت ‌حیدریه افزود: در مدت یاد شده همچنین ۱۹۹ کیلومتر لوله‌گذاری و انجام کانال بتنی به صورت رایگان و با صرف اعتبار ۹۹ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال برای خورده مالکان انجام شد و نیز ۹۴ رشته قنات با اعتبار ۱۵۶ میلیارد لایروبی کردیم.

 

وی تاکید کرد: از مجموع ۳۸ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی زراعی و باغی موجود در منطقه، ۲۱ هکتار مجهز به آبیاری تحت فشار شد و در واقع ۸۰ درصد اراضی مستعد ما به صورت تحت فشار انجام می‌شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهره برداری از پروژه ها هفته دولت انجام شد تحت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان

وزارت احیا و انکشاف دهات می‌گوید، ۲۷۱ پروژه مختلف انکشافی به ارزش بیش از ۳۴۰ میلیون افغانی در ولایت پروان به بهره برداری سپرده شده است.

این وزارت اعلام کرد این پروژه ها در ولسوالی‌های جبل‌السراج و سیدخیل ولایت ‎پروان به بهره‌برداری سپرده شده است.

به گفته این وزارت، پروژه‌های تکمیل‌شده شامل احداث سرک‌های کانکریتی، جغل‌اندازی سرک‌های قریه‌‌ها، حفر چاه‌های آب آشامیدنی صحی، ساخت کانال‌های آب زراعتی، پل‌ها و دیوارهای محافظتی می‌شوند.

گفتنی است که در ماه های پسین روند ساخت پروژه های کوچک در کشور از سوی حکومت و موسسات روی دست گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • (عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • بهره برداری از آکادمی ورزشی، در تربت حیدریه
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه
  • ۱۵۰۰ هکتار اراضی پایاب سد قشلاق زیر آبیاری تحت فشار قرار گرفت