Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار سرتیپ دوم سیدرضا موسوی فرمانده تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) یگان‌های ویژه ناجا در مراسم نذر انتقال خون کارکنان تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) یگان‌های ویژه ناجا که صبح امروز ۶ شهریورماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین خداداد همتی مقدم رئیس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا در محل این تیپ برگزار شد اظهار کرد: ما در ماهی قرار گرفته ایم که ماه خون ایثار و ایثارگری نام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) یگان‌های ویژه ناجا افزود: ما در یگان‌های ویژه ناجا در راستای تدابیر فرمانده یگان‌های ویژه ناجا و فرمانده ناجا اقدامات خیلی خوبی را در این ایام با کمک همکاران خود در تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) پای گذاری کرده‌ایم و خود را آماده کردیم که از لحظه‌های این ایام بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

او گفت: به واسطه شیوع بیماری کرونا یکی از کار‌هایی را که یگان‌های ویژه ناجا داشتند، موضوع مردم یاری، نسیم همدلی و کمک مومنانه در شکل‌های مختلف بود.

سردار موسوی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌ها موضوع اهدای خون به نیازمندان در این حوزه بود، که همکاران من در تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) و یگان‌های ویژه ناجا این برنامه را انجام دادند و در این امر خدا پسندانه شرکت کردند.

فرمانده تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) یگان‌های ویژه ناجا افزود: وقتی اعلام شد که هموطنان ما به خون نیاز دارند، ما با یک برنامه ریزی دقیق و همت همکاران این کار خداپسندانه را در تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) و سایر همکاران انجام دادیم.

او با بیان اینکه ما همواره در کنار مردم و هموطنان هستیم گفت: یگان‌های ویژه ناجا در این نوع کار‌های ایثارگرانه از چند ماه گذشته در عرصه‌های مختلف نظیر؛ گندزدایی، ضد عفونی، توزیع اقلام ضدعفونی، توزیع ماسک و اهدای خون مشارکت دارند.

سردار موسوی بیان کرد: این موضوع ادامه دارد، چراکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده اند باید این کمک مومنانه بهتر از گذشته ادامه دار باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال خون اهدای خون یگان ویژه ناجا ویروس کرونا یگان های ویژه ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

سردار غزلی، فرمانده یگان ویژه پاسداران خراسان رضوی گفت: در پی نقص سیستمی که منجر به فعال شدن آبپاش خودرو در مراسم بزرگداشت روز ارتش شد، مراتب عذرخواهی خود را از حاضران در مراسم و اصحاب رسانه اعلام می‌داریم.

بنابر گزارش صدا و سیما، مسئول روابط عمومی قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز گفت: اتفاق عجیب صورت گرفته در روز ارتش سهوی بوده است.

سرهنگ علی کمالی با اشاره به اتفاق عجیبی که در رژه امروز ارتش افتاد، اظهار کرد: ماشینی که مقابل سکو آبپاشی کرد متعلق به ارتش نبود و ماشین یگان ویژه فراجا بوده است.

وی با بیان اینکه آبپاشی بر روی حاضران در رژه، کاری سهوی بوده است، گفت: راننده یگان ویژه فراجا صرفا قصد داشت قابلیت‌های ماشین را نشان دهد.

دیگر خبرها

  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • (تصویر) استایل جالب مامور زن یگان ویژه با عینک آفتابی و مسلسل!
  • (عکس) قدرت‌نمایی زنان یگان ویژه پلیس
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش