Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر ویلا‌های خالی از سکنه در شهرک‌های ساحلی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی‌های میدانی، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های بعمل آمده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس سرقت اخبار حوادث سرقت پلیس سارق حوادث مازندران دستگیر شد ویلا اخبار مازندران عکس اخبار تهران حوادث تهران دختر فیلم تهران تجاوز بیمارستان پسر تجاوز جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و دستگیری ۲۵ سارق در این رابطه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین بساطی در این خصوص گفت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورد با سارقان طی 72 ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند 25 سارق که بیشتر از افراد سابقه دار بودند را شناسایی و در چند عملیات منسجم و ضربتی آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف 5 دستگاه خودرو مسروقه، کشف 10 فقره سرقت داخل خودرو، 5 فقره سرقت کابل و 4 فقره سایر سرقت‌ها در این عملیات تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج