Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در امر به معروف، اصلاح کانون های قدرت است، گفت: تا زمانی که مسئولان یک کشور اصلاح نشوند امر به معروف هایی که در بستر اجتماعی ایجاد می شود توفیقی نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی عصر پنجشنبه ۶ شهریورماه در شورای ستاد امر به معروف استان همدان، با بیان اینکه امام خمینی(ره) همچون امام حسین(ع) بر رفتن طاغوت زمان و اصلاح حکومت تأکید داشت، افزود: برجستگی اصلی امر به معروف اصلاح ساختار سیاسی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان خواستار همراهی همه مسئولان در احیاء امر به معروف در جامعه شد و مطرح کرد: امروز نیازمند ترویج فرهنگ امر به معروف در جامعه و در بین همه مسئولان و مردم هستیم.

وی تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که روحیه امر به معروف را در مردم زنده کنیم بنابراین همه مردم باید نسبت به منکر و احیاء امر به معروف حساس باشند.

شعبانی موثقی با تأکید بر اینکه امر به معروف تنها موضوع حجاب نیست، گفت: رویکرد جدید ستاد امر به معروف در این است که با ایجاد دغدغه مندی عمومی به دنبال یارگیری از بین مردم باشیم و از بی تفاوتی مردم جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان ها علاوه بر انجام امر به معروف باید این حس را هم در مردم ایجاد کنیم، مطرح کرد: شورای امر به معروف در ادارات وجود دارد اما آیا به معنای واقعی کلمه به دنبال احیاء امر به معروف در جامعه هستند.

شعبانی موثقی با اشاره به لزوم نظارت بر عملکرد شورای امر به معروف ادارات، بیان کرد: ستاد امر به معروف به دنبال ایجاد مطالبه گری عمومی در بین مردم است، البته نباید فراموش کنیم فعالیت های ستاد خارج از قانون نخواهد بود و تنها اجرای قانون مصوب را مطالبه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم عزا باید مردم را نسبت به هدف امام حسین(ع) حساس کند، گفت: جمعیت بی شماری که در هیئت ها حضور دارند، باید یاد بگیرند که در برابر هدف امام حسین(ع) که امر به معروف بود حساس باشند و آن را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری امر به معروف و نهي از منكر هیئت مذهبی امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شهرستان همدان، اظهار داشت: جانبازان سرافراز سلامتی خود را برای اعتلای ارزش‌های قرآنی و دینی و مانایی این سرزمین هدیه کردند و سال‌ها در معرکه‌های سخت حضور پیدا کردند تا عزت ایران‌اسلامی حفظ شود.

استاندار همدان با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند، افزود: اجر‌ و پاداش الهی خانواده‌های جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی‌ها برای رضای خدا تحمل کردند.

وی با اشاره به اینکه بحمدالله پیروزی بزرگی در مقابل صهیونیست جنایتکار به دست آوردیم و اقدام دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بود، بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی و جنایتکار انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و پاسخگو نیست اما بزرگ مردان جبهه مقاومت این هیمنه‌ی پوشالی را شکستند.

قاسمی‌فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» قصد کشتار مردم و تخریب خانه‌ها را نداشت و فقط قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند
  • قصد جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» پیام قدرت بازدارندگی بود
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان