Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیته جوانان گفت: استعدادیابی یکی از رویکردها و ماموریت‌های اصلی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال است. تاریخ انتشار: 18:02 - 06 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۹۲۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی، رییس کمیته جوانان گفت: جلسه استعدادیاب گزینی و مصاحبه با نفرات معرفی شده از سوی هیئت فوتبال استان مرکزی امروز (پنجشنبه) برگزار شد که یکی از مهمترین برنامه این وبینار آشنایی با نفرات منتخب هیئت فوتبال استان مرکزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه بحث استعدادیابی یکی از رویکرد‌ها و ماموریت‌های اصلی کمیته جوانان است، بر اساس نقشه راه جدید تعریف شده در کمیته جوانان، کشور به ۳۲ پایگاه،۱۷ منطقه و ۳ مرکز عالی استعدادیابی تقسیم شده تا ما بتوانیم برنامه‌های خود را به مرحله اجرا در اوریم.

وی ادامه داد: با تشکر از اقدامات انجام شده در گذشته ما نیاز به نفرات واجدالشرایط در حوزه استعدادیابی داریم که آنها را بشناسیم و دعوت به کار کنیم. در واقع فلسفه فنی برگزاری این جلسات این است که برترین‌ها مشخص و در اختیار استعدادیابان قرار گیرند. بدون شک انتخاب بازیکن مستعد، نیاز به دانش و تجربه دارد که سعی ما بر این است با انتخاب نفرات به هدف خود برسیم و اینده بهتری در فوتبال پایه رقم بزنیم.

محمدی گفت: استان مرکزی بخاطر صعود تیم آلومینیوم خودش را در سطح اول فوتبال کشور مطرح کرده است. از همکارانم در کمیته جوانان و هیئت فوتبال استان مرکزی تشکر می‌کنم و امیدوارم با معرفی استعداد‌ها و پرورش آنها شاهد موفقیت در فوتبال پایه باشیم.

وی افزود: تاکنون استان‌های خراسان رضوی، کرمان و تهران در این وبینار شرکت کرده و امیدوارم استان‌های دیگر در این طرح مشارکت داشته باشند تا با معرفی استعدادیاب‌ها به دنبال هدف بعدی خود که همانا ایجاد و راه اندازی فلسفه مشترک فنی برای بازیکن و تمرینات مشترک رده سنی است، برویم. قصد ما این است که کل کشور به صورت روتین و استاندارد یک فلسفه مشخصی برای انجام و نحوه تمرینات در رده‌های پایه داشته باشند تا در آینده تیم‌های ملی فوتبال موفقی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: آخرین فرصت ارسال فهرست تیم‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال اکبر محمدی کمیته جوانان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، استان خوزستان همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران در پرورش استعداد، معرفی بازیکن‌ و ارائه فوتبال تماشاگر پسند بوده و باتوجه به جو فوتبالی این استان، تیم‌های خوزستانی هواداران زیادی هم دارند. با این حال در این فصل هر سه سهمیه لیگ برتری خوزستان یعنی فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در جنگ بقا هستند.

این وضعیت باعث تشکیل یک جلسه فوری در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شد. این جلسه اضطراری برای هم اندیشی شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: "در این چند هفته باقی مانده می‌طلبد فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه‌ها را فراهم آورند."

بنی تمیم افزود: "انتظار می‌رود مدیران باشگاه‌ها با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و نیز با یک همت والا در این فرصت باقی مانده کام فوتبال دوستان را با کسب نتایج شایسته شاد کنند."

او با اشاره به اتفاقات پیش آمده برای باشگاه استقلال ملاثانی لیگ یکی نیز گفت: "تدابیری در نظر گرفته شده که با همکاری هیئت فوتبال در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت میزبانی‌های باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه‌های تقاضا کردیم در کنار اداره کل و هیئت فوتبال از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت داشته باشند."

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی