Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:01:56 GMT

نقاط شبکه دولت در آذربایجان شرقی به ۱۶۰۰ نقطه رسید

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۲۷۹۵

نقاط شبکه دولت در آذربایجان شرقی به ۱۶۰۰ نقطه رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، اظهار داشت: این معاونت ساختار جدید و توسعه یافته معاونت اداری و مالی است که ۲۴ وظیفه اصلی از جمله نظارت بر اجرای طرح‌های مطالعاتی و تهیه برنامه استراتژیک بلندمدت استانداری را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر ارتقا کیفیت نیروی انسانی در ادارات دولتی، گفت: برای این کار لازم است که برای توانمندسازی و افزایش دانش و مهارت کارکنان برنامه‌ریزی کنیم که در این زمینه بیش از ۱۱۵ هزار نفر ساعت دوره آموزشی و هشت کارگاه علمی تخصصی برای کارکنان استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برگزار شده است.

قاسم‌زاده از تدوین دو عنوان کتاب با عنوان راهنمای مدیریت در استانداری و کارنامه عملکرد طرح‌های پژوهشی استانداری خبر داد و متذکر شد: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، اولویت‌های پژوهشی استانداری را در ۴۷ محور احصاء کرده و بر اجرای برنامه‌های پژوهشی دستگاه‌ها نیز نظارت دارد.

وی خاطرنشان کرد: استانداری آذربایجان‌شرقی در سال گذشته، رتبه برتر کشور در زمینه پژوهش را کسب کرده و آذربایجان‌شرقی به عنوان استان حامی پژوهش در سطح کشور شناخته شده است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های نو یکی از راهکارهای تسهیل امور در استانداری است، یادآور شد: بر همین اساس مهندسی مجدد فرآیندها در استانداری آغاز شده است و تمامی فرآیندها مطالعه و زمان‌سنجی شده و نظرات و پیشنهادهای کارکنان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت توسعه دولت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: تعداد نقاط شبکه دولت در حال حاضر از ۷۰۰ نقطه به بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ نقطه رسیده و در استانداری با تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ارتباط شبکه‌ای و ویدئویی داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌شرقی در ادامه بر فرهنگ‌سازی مالی در ادارات دولتی تأکید کرد و با بیان اینکه این مهم، نیازمند شناخت صحیح از فرهنگ سازمانی است، متذکر شد: در این راستا تمام ۲۱ فرمانداری و ۴۶ بخشداری در سطح استان مورد پایش و رصد قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازمانی کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه در حد قابل قبول است، خاطرنشان کرد: باید به سمت ایده‌آل‌تر شدن در این زمینه حرکت کنیم که این امر نیازمند افزایش اعتماد کارکنان به مدیران و تلاش برای افزایش توانمندی است.

قاسم‌زاده با اشاره به محدودیت‌های مالی دولت، گفت: باید قبول کنیم که وقتی محدودیت هست برای همه است و باید با تعامل و همکاری این وضعیت را مدیریت کنیم.

کد خبر 5010209

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح های پژوهشی استانداری آذربایجان شرقی نیروی انسانی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی آذربایجان شرقی قاسم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان هواشناس: امروز سه شنبه بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

چهارشنبه (۵ اردیبهشت) این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد. همچنین سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد. همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما را در کشور خواهیم داشت.

کد خبر 6086121 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد