Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از نمازگزاران خواسته شده، برای پیشگیری از بیماری کرونا در خانه  وضو بگیرند و با ماسک به مسجد جامع  وارد شوند.

همچنین نمازگزاران  مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز شخصی خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس  از نمازگزاران خواسته شده  از آوردن فرزندان خردسال خودداری  و افراد سالخورده برای حفظ سلامتی از آمدن به مسجد جامع  پرهیز کنند.

همچنین تاکیده شده نماز گزاران قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری در مسجد جامع حاضر نشوند و برای حفظ سلامتی نماز گزاران از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نمی‌شود و صحن وشبستان مسجد جامع به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی می‌شود.

 مجموع وقت پیش بینی شده از ابتدای خطبه‌ها تا پایان نماز عصر ۴۵ دقیقه  و استاندار هرمزگان به‌ مناسبت هفته دولت سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در بندرعباس خواهد بود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شیوع کرونا هفته دولت استاندار هرمزگان نماز جمعه مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد

بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمازجمعه، قبل از خطبه‌ها سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند.


در این مراسم میز‌های خدمت دادگستری، مرکز منطقه ۶ و بازرسی کل استان اصفهان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم
  • راهپیمایی نمازگزاران اصفهانی در حمایت از مردم غزه
  • اعلام حمایت نمازگزاران آبادانی و خرمشهری از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه