Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته دولت تعدادی از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهرداری باغبادران با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله امینی باغبادرانی، شهردار باغبادران در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری این شهر اظهار کرد: باغبادران به واسطه قرار گرفتن در حاشیه زاینده‌رود، برخورداری از تاریخی کهن به قدمت ۴۰ قرن و شش دهه سابقه شهرنشینی موقعیت ممتازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توپوگرافی شهر باغبادران سبب افزایش هزینه‌های عمرانی آن شده و علی رغم همه سختی‌ها و مشکلات اقتصادی شهرداری این شهر ساحلی با تعامل و همراهی همه جانبه شورای اسلامی موفق شد در یکسال اخیر پروژه‌های متعددی را به مرحله اجرا و بهره برداری برساند.

شهردار باغبادران تصریح کرد: شهرداری این شهر با مشارکت شهروندان موفق به اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان شده است که به مناسبت هفته دولت تعدادی از آن‌ها که با اختصاص اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان ایجاد شده آماده بهره برداری است.

امینی با اشاره به نگاه شهرداری باغبادران به استفاده از ظرفیت ادارات، نهادها و بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مشارکتی، ادامه داد: فاز اول پروژه مشارکتی شهرداری باغبادران و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای تأمین روشنایی جاده اصفهان شهرکرد در حریم شهر باغبادران به طول هزار و ۸۰۰ متر طول یکی از پروژه‌های آماده افتتاح است.

وی اضافه کرد: تکمیل باند کندرو شهید رجایی به مساحت سه هزار و ۱۶۰ مترمربع، جدول و کانیو گذاری، احداث باغچه، بلوک فرش و زیر سازی و آسفالت با اعتبار دو میلیارد ریال و تکمیل باند کندرو بلوار ولی عصر (عج) به مساحت سه هزار و ۱۲۰ مترمربع، جدول و کانیوگذاری، بلوک فرش و زیرسازی و آسفالت و نصب مبلمان شهری و مساعدت در اجرای تأسیسات شهری با اعتبار دو میلیارد ریال از جمله پروژه‌های شهرداری در حوزه ترافیکی است که افتتاح خواهد شد.

شهردار باغبادران عنوان کرد: تکمیل پارکینگ تپه زیارتی، گردشگری نورالشهدا با جدول کاری، کانیو، زیر سازی و آسفالت به مساحت سه هزار و۶۰۰ متر مربع با هزینه یک میلیارد ریال، اصلاح پیاده رو خیابان آیت الله کاشانی محله ملک آباد، جدول گذاری، بلوک فرش با اعتبار یک میلیارد ریال نیز در دیگر محلات شهر باغبادران به اجرا درآمد که نشان از محله محور بودن پروژه‌های شهرداری دارد.

امینی با اشاره به وضعیت توپوگرافی باغبادران و مشکلات دفع آب‌های سطحی در معابر و محلات این شهر خاطرنشان کرد: در زمان بارش نزولات آسمانی برخی معابر و کوچه‌های شهر باغبادران به دلیل توپوگرافی این شهر دچار آبگرفتگی می‌شدند بر همین اساس به سمت اجرای پروژه هدایت و دفع آب‌های سطحی به طول ۵۲۰ متر حرکت کردیم.

وی ادامه داد: در این پروژه خاکبرداری، گوم گذاری، بتن ریزی، نصب دریچه و اجرای منهول، جدول گذاری و کانیو و خاک‌ریزی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال هزینه شد و با بهره برداری از این پروژه یکی از مشکلات شهر در زمینه آبگرفتگی معابر رفع شد.

شهردار باغبادران اضافه کرد: آسفالت معابر شهر یکی دیگر از مطالبات جدی شهروندان از شهرداری به شمار می‌آید از این رو نهضت آسفالت در شهر به مرحله اجرا رسید و علی رغم افزایش قیمت آسفالت در سال جاری این پروژه که با هدف بازسازی خیابان‌ها و آسفالت کوچه‌های فرعی به اجرا رسیده بود متوقف نشد و دو هزار و ۲۰۰ تن آسفالت با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در سطح شهر مورد استفاده قرار گرفت.

امینی با اشاره به عزم شهرداری باغبادران برای احداث پارک‌های محله‌ای و افزایش سرانه فضای سبز شهری، عنوان کرد: پارک باغ بهشت به مساحت دو هزار و ۸۰۰ متر مربع شامل جدول گذاری، بلوک فرش، اجرای سیستم آبیاری و فضای سبز و نصب آبنما و روشنایی و مبلمان شهری با اعتبار سه میلیارد و پانصد میلیون ریال آماده بهره برداری است و امیدواریم با ادامه این روند شاهد افزایش نشاط اجتماعی شهروندان در محلات مختلف شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و نگهداری فضا سبز شهری استخر فضای سبز به مساحت ۸۰۰ متر مربع و ظرفیت هزار و ۲۵۰ متر مکعب آب و لوله گذاری به طول ۷۰۰ متر با اعتبار جمعاً دو میلیارد ریال به مرحله اجرا و بهره برداری رسید.

کد خبر 441277

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان باغبادران شهرداری باغبادران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری باغبادران شهردار باغبادران پروژه های عمرانی شهر باغبادران میلیارد ریال بهره برداری بلوک فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت

مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره آخرین وضعیت پروژه خانه شهر ضمن اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهرضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده و این در حالی است که تاسیسات مربوط به زیرساخت‌های مکانیکی و برقی نیز نصب شده است.

وی افزود: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) را از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری خواند و از این پروژه با توجه به موقعیت مکانی خاص آن، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا تعبیر کرد.

گفتنی است، خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر احداث می‌شود و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخداد‌های عمرانی منحصربه‌فرد در شهر تهران محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز