Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده و معاونین مرزبانی استان به مناسبت تبریک هفته دولت با استاندار کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فرمانده و معاونین مرزبانی استان ظهر امروز به مناسبت تبریک هفته دولت با استاندار کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار علیرضا مرزبانی، فرمانده مرزبانی استان کردستان در این دیدار با تبریک هفته دولت اظهار داشت: امیدوارم همه دولتمردان در راستای حل مشکلات مردم و استان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرزبانان نیز برای پیشرفت و توسعه استان در کنار دولتمردان هستند، افزود: برای حفظ امنیت مرزها و آسایش و آرامش کنونی مردم کردستان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و حاضریم جان خود را فدا کنیم تا مردم احساس آرامش خاطر داشته باشند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی مدافعان امنیت و مرزبانان امنیت کامل در مرزهای استان برقرار است، تصریح کرد: هیچ مشکلی در مرزهای کردستان وجود ندارد و مرزبانان در همه شرایط سرما و گرما آماده جان‌فشانی برای دفاع از مرزها، امنیت مردم و خنثی‌کردن توطئه‌های معاندان نظام است.

مرزبانی در گرمای طاقت‌فرسا + تصاویرتوزیع «کمک‌های معیشتی» مرزبانی در بین مرزنشینان + تصاویر

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های نیروهای نظامی و مرزبانی در ایجاد امنیت مرزها اظهار داشت: امنیت پایدار کنونی استان باید حفظ و بسترهای توسعه کردستان در همه زمینه‌ها تقویت شود.

وی با بیان اینکه نباید مردم هیچ‌گاه احساس ناامنی کنند، گفت: در شرایطی کنونی که کشور با مشکلات اقتصادی روبه‌رو است، تنها چیزی که آستانه تحمل مردم را بالا می‌برد، وجود امنیت است، بنابراین از خود مردم نیز انتظار می‌رود که در راستای حفظ امنیت کنونی، متولیان امر را همراهی کنند.

مرادنیا در ادامه گریزی هم به پروژه‌های مختلف عمرانی و کشاورزی در حال انجام و بهره‌برداری در سطح استان زد و اظهار کرد: تا پایان سالجاری بیش از 5 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه از جمله بیمارستان و فرودگاه سقز، ورزشگاه شش هزار نفری 22 گولان و جاده سنندج-مریوان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته استاندار کردستان، اتمام این پروژه‌ها نقش به‌سزایی در توسعه و عمران استان و بهبود زندگی مردم ایفا می‌کند.

انتهای پیام/490/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... دیدار فرمانده مرزبانی ناجا با اعضای شورای تأمین کردستان به روایت تصویر بازدید فرمانده مرزبانی ناجا از مرزهای کردستان به‌روایت تصویر‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دیدار فرمانده مرزبانی ناجا با اعضای شورای تأمین کردستان به روایت تصویر بازدید فرمانده مرزبانی ناجا از مرزهای کردستان به‌روایت تصویر‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۳ آرین غلامی: پیشنهاد آمریکا را نپذیرفتم/ خاک و پرچم ایران را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم ۴ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۵ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۶ معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد ۷ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۸ درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم ۷۶۰۰۰ خانوار مرزنشین سیستان و بلوچستان در انتظار واریز پول سوخت / استاندار: به زودی واریز می‌شود + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: خانه‌دار شدن برای جوانان تبدیل به رویا شده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن تلاش آمریکا درباره بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل نافرجام است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کردستان به روایت تصویر فرمانده مرزبانی ناجا استاندار کردستان مرزبانی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به اوکراین، جمهوری خواهان کنگره را به جان هم انداخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، اختلاف بر سر لایحه کمک به اوکراین به درون حزب جمهوری خواه رسید.

جمعی از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند: طرح برکناری «مایک جانسون» رئیس جمهوریخواه این مجلس را به علت عملکرد او در ارتباط با این لایحه کلید زده اند.

لایحه کمک به اوکراین حدود هفت ماه است که به علت اختلافات میان نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه متوقف مانده است و حالا این اختلاف به درون جمهوری خواهان کشیده شده است.

دولت آمریکا این لایحه را به درخواست نمایندگان کنگره به همراه بودجه امنیتی مرزها برای مقابله با مهاجران ارائه کرده، اما جمهوری خواهان معتقدند رقم در نظر گرفته شده برای امنیت مرزها ناچیز است و باید افزایش یابد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی این لایحه را تفکیک کرده تا بودجه کمک به اوکراین و امنیت مرزها به صورت مجزا بررسی و تصویب شود. همین موضوع باعث شده تا جانسون، هدف انتقاد شدید طیفی از جمهوری خواهان قرار بگیرد.

این دسته از جمهوری خواهان به دنبال فشار به دولت بایدن هستند تا برای تصویب کمک به اوکراین، بودجه امنیت مرزها را افزایش دهد.

کد خبر 6083746

دیگر خبرها

  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • هزار دف عظمت پالنگان را جهانی کرد
  • کمک به اوکراین، جمهوری خواهان کنگره را به جان هم انداخت
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی
  • ایجاد امنیت در مرزهای کشور هدف مشترک دولت و مجلس/ سازمان برنامه اعتبارات لازم را تامین کند