Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح‌ها شامل دستگاه شتاب نگار ، طرح آبرسانی به روستای درک رودبار و احداث ساختمان اصناف شهر زیرآب بود.

فرماندار شهرستان سوادکوه در افتتاح پروژه آبرسانی به روستای درک رودبار سوادکوه، گفت: این طرح با هزینه ایی بالغ بر  ۹۰۰ میلیون تومان و لوله‌گذاری خط انتقال پنج هزار و ۵۰۰ متر و ایجاد ۲ مخزن پمپاژ و یک مخزن ذخیره به روستای درک رودبار  سوادکوه به بهره بردرای رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید یزدانی در بهره برداری از دستگاه شتاب‌نگار با مدرن‌ترین تکنولوژی لرزه نگاری ،افزود: این طرح هم با هزینه ایی بالغ بر سه میلیارد تومان در شهرهای پل سفید و زیرآب به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان در خصوص افتتاح ساختمان اصناف شهر زیرآب گفت: به مناسبت هفته دولت ساختمان اصناف شهر زیرآب در زمینی به مساحت ۲۲۰ متر مربع و هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها هفته دولت مازندران سوادکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت مازندران سوادکوه هفته دولت مازندران سوادکوه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مراسم متمرکز بهره برداری از این طرح‌ها عصر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین در روستای آق‌تکه‌خان شهرستان آق‌قلا، برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه برای احداث این واحد‌های مسکونی ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: برای هر واحد هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شد و هزینه‌های صدور پروانه، امتیازات آب، برق، گاز، نمای ساختمانی و ایزوگام نیز به صورت رایگان بود.

وی گفت: در مجموع با کمک خیرین، مشارکت‌های مردمی و تسهیلات ارایه شده برای هر واحد مسکونی حدود ۳ میلیارد ریال در اختیار مالکین قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ۸۰ درصد روستا‌های استان هیچ مددجوی فاقد مسکن نداریم و آمادگی برای پذیرش احداث مسکن برای نیازمندان وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • اطلاعیه قطعی گاز در سوادکوه
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • اورژانس ۱۱۵ ندوشن آماده بهره برداری