Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظفر افشون، که پنجشنبه و در پنجمین روز از هفته دولت به شهرستان داراب سفر کرده بود، در حاشیه افتتاح یکی از این طرح‌ها در گفت و گو با ایرنا افزود:دولت تدبیر و امید در چند سال گذشته اقدامات قابل ملاحظه‌ای را در این شهرستان انجام داده که بخشی از آن در هفته دولت امسال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی بیان کرد: در این سفر، گلخانه هفت هزار مترمربعی تولید محصولات صیفی رهنما در جنت شهر داراب با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال که ۱۴ میلیارد ریال آن از منابع وام اشتغالزایی گلخانه تامین شده و مابقی آن آورده سرمایه‌گذار است با ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر، افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشون اظهار داشت: آموزشگاه ۶ کلاسه در منطقه اسلام آباد عبدلی داراب که در زمینی به مساحت سه هزار و ۳۰۰ مترمربع با زیربنای ۴۵۰ مترمربع احداث شده است، یکی دیگر از پروژه‌هایی است که امسال به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.  

او گفت: این آموزشگاه با هزینه ۱۴ میلیارد ریال ساخته شده که از این میزان، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن را اسماعیل مجاهد یکی از خیران شهرستان داراب تامین کرده و مابقی آن از محل اعتبارات نوسازی مدارس پرداخت شده است.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس اضافه کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، آموزشگاه ۹ کلاسه مسکن مهر شهر داراب در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۶۱ مترمربع با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و اعتباری افزون بر ۱۸ میلیادر ریال به بهره برداری رسید.

به گفته افشون، بخشی از هزینه ساخت این آموزشگاه توسط خیر نیک‌اندیش زنده یاد رضا کشاورز اهدا شده است.

وی، بهره‌برداری از مزرعه پرورش بوقلمون گوشتی رنجبر با ظرفیت سه هزار قطعه در هر دوره تولید در شهرک غدیرنوایگان داراب را یکی دیگر از این پروژه‌ها برشمرد و بیان داشت: برای راه‌اندازی این واحد تولیدی، هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه شده است. 

این مقام مسوول افزود: افتتاح زمین چمن مصنوعی روستایی در شهرک غدیر نوایگان با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت، در زمره طرح‌های هفته دولت این شهرستان است.

همچنین امروز (ششم شهریورماه ۹۹) عملیات اجرایی قطعه دوم بزرگراه جنت شهر به رستاق به طول ۲۰ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

بنا به اظهار افشون، اجرای این طرح‌ها به صورت مستقیم برای ۷۰ نفر و به صورت غیر مستقیم برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح داراب استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح داراب استانداری فارس فارس هفته دولت افتتاح طرح داراب استانداری فارس فارس میلیارد ریال هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است

علی یوسف‌زاده گفت: در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد طرح‌های بزرگراهی استان فعال است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه توسعه همه‌جانبه استان بدون توسعه زیر ساخت‌های آن و مهم‌تر از همه توسعه بزرگراه‌ها مقدور نیست برای تردد ایمن در راه‌های استان بر اساس پژوهش و مطالعات انجام گرفته این استان نیازمند ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه می باشد.

به گفته او، با توجه به شکل جغرافیایی استان اردبیل در تقسیمات سیاسی کشور، طول راه‌ها در کریدور شرقی – غربی استان حدود ۹۰ کیلومتر می‌باشد که مسیر منتهی به استان گیلان با بهره‌برداری از تونل شمالی حیران و در مسیر منتهی به غرب از محدوده نیر به سمت سراب تکمیل و نواقص موجود در این کریدور مرتفع شده و اتصال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی به استان‌های شمالی کشور برقرار است.

یوسف زاده با بیان اینکه احداث ، تکمیل و توسعه پروژه‌های بزرگراهی به عنوان پیشران پیشرفت و توسعه استان در اولویت برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل قرار دارد ، افزود: بهره‌برداری از ۱۷ کیلومتر طرح بزرگراهی مسیر مهم و راهبردی اردبیل - سرچم در اواخر اسفندماه سال گذشته خدمت ماندگار دولت به مردم استان است.

او در ادامه به طرح‎‌های در دست اجرای راه‌سازی در استان اشاره کرد و گفت: احداث تونل دوم گردنه حیران به طول ۷۳۰ متر ، احداث باند دوم اردبیل – سرچم به طول ۹۰ کیلومتر ، احداث باند دوم رضی – امیرکندی و گرمی – بیله‌سوار به طول ۶۵ کیلومتر و احداث باند دوم پارس‌آباد – سربند – مشگین‌شهر به طول ۶۰ کیلومتر به عنوان طرح‌های مهم و بزرگراهی در دست اقدام استان می‌باشد.

یوسف زاده درباره بهسازی بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر افزود: موسسه عاشورا به عنوان مجری طرح بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال از راه و شهرسازی مطالبه دارد که در صورت پرداخت مطالبات پیمانکار و تامین اعتبار لازم، این طرح نیز در موعد مقرر بهره‌برداری می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه جاده مشگین‌شهر- اهر به بزرگراه تبدیل می‌شود ، ادامه داد: اجرای این طرح با توجه به حادثه‌خیز بودن جاده از مطالبات و خواسته‌های اصلی مردم مشگین‌شهر بود که پس از اتمام مطالعات و تامین اعتبار اولیه به پیمانکار واگذار شد و عملیات اجرایی آن به خوبی پیش می‌رود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح می‌شود
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه افتتاح شد
  • افتتاح ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه