Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:38:38 GMT

خداحافظی جلال امیدیان از سپاهانی‌ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۳۹۲۵

خداحافظی جلال امیدیان از سپاهانی‌ها (عکس)

مربی تیم فوتبال سپاهان با انتشار دو استوری از پایان قرارداد و پایان همکاری‌اش با تیم فوتبال باشگاه خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، جلال امیدیان پیش از انتخاب امیرقلعه‌نویی به عنوان مربی سپاهان در ذوب آهن با این مربی با تجربه همکاری‌اش را آغاز کرده بود و پس از یکسال همکاری، قلعه‌نویی تصمیم گرفت پیشنهاد حضور او در سپاهان را هم با توجه به سابقه‌ای که در دوران فوتبالش در این تیم دارد، به امیدیان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدیان پیش‌تر نیز در کادر فنی مجتبی حسینی و در تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق به کسب عنوان چهارمی لیگ شانزدهم شده بود و با این تیم در رقابت‌‎‌های آسیایی حضور پیدا کرد.
این مربی اصفهانی که هفت سال سابقه بازی در سپاهان را در کارنامه دارد، اگرچه در دو بازی برابر شهر خودرو و پیکان پس از جدایی قلعه‌نویی در تیم ماند، اما حالا با توجه به تغییرانی که در باشگاه صورت گرفته، تصمیم به جدایی دارد.


او با انتشار یک استوری اینطور درباه این موضوع نوشته است:« با سلام و ادب خدمت هواداران و مجموعه بزرگ سپاهان. بنده به عنوان کسی که فوتبال را از این باشگاه شروع کرده و به این عرصه معرفی شدم، در این دوسال در حد توان و حیطه اختیارات، از هیچ تلاشی برای موفقیت و سربلندی سپاهان کبیر دریغ نکردم. از مجموعه بزرگ و مدیریت باشگاه و همچنین سرمایه های اصلی و ماندگار آن که هوادران این تیم هستند کمال تشکر را دارم و برای سپاهان و‌ همچنین برای تیم شهرم آرزوی موفقیت و سربلندی و درخشش دارم.»

 

 

جلال امیدیان با انتشار این استوری به دوران حضورش در سپاهان اشاره کرده است.


امیدیان که سال گذشته هم از تیم گل گهر سیرجان پیشنهاد همکاری با وینکو بگوویچ را دریافت کرده بود، به نظر می‌رسد به دلیل رد شدن لیست آسیایی سپاهان و اینکه مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد با او در انتظار انتخاب سرمربی جدید تیم هستند، تصمیم بر این گرفته تا خودش اعلام جدایی کند و در انتظار پیشنهادانی باشد که تا شروع لیگ بیستم به دست او خواهد رسید.

جلال امیدیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جلال امیدیان جلال امیدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" حمید مطهری، سرمربی سابق نساجی، که در  یک سال گذشته عضوی از کادر فنی تیم ملی بود و در کنار امیر قلعه نویی جام ملت های آسیا را تجربه کرد از این پس عضوی از کادر فنی تیم تراکتور خواهد بود.

با جدایی مطهری از کادر فنی تیم ملی حالا قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال باید دنبال یک مربی جدید برای پر کردن جای مطهری باشند هر چند هنوز بحثی در این باره مطرح نشده و گزینه‌ای هم موجود نیست که مذاکرات در این زمینه آغاز شود.

نکته جالب اینجاست که بعد از جام ملت‌های آسیا شایعاتی درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی و دستیاران قلعه‌نویی شنیده می‌شد و حتی شایعه شد مطهری از این کادر جدا می‌شود تا مربی دیگری جانشین او شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت مطهری با پیشنهاد تراکتور به این تیم پیوست تا حالا قلعه‌نویی دنبال یک دستیار جدید در حد و اندازه مطهری باشد.

در حال حاضر غیر از آنتونیو مانیکونه ایتالیایی، مربیانی مثل سعید الهویی، آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی به عنوان دستیار کنار قلعه‌نویی حضور دارند و علی اصغر قربانعلی‌پور نیز مربی بدنساز تیم ملی است.

باید دید قلعه‌نویی و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال برای جانشینی مطهری سراغ یک مربی ایرانی دیگر خواهند رفت یا بحث گزینه خارجی هم مطرح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان