Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه شب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در متن نامه سعید نمکی به رهبر معظم انقلاب آمده است:

محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه ای

مقام معظم رهبری -مد ظله العالی

سلام علیکم

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، صمیمانه مراتب قدردانی و سپاس بیکران خود و همه همکارانم را خدمت حضرتعالی که در برگزاری مراسم عزای حسینی، نمادین و همچون همیشه درس آموز و اسطوره وار عمل فرمودید تقدیم می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید خیل عظیم علمای عالیقدر، وعاظ ارجمند، مداحان عزیز و هیآت مذهبی عزادار با پیروی از این شیوه بزرگوارانه و خردمندانه، محرمی با عظمت و دور از آفت بیماری با ویروس منحوس در تاریخ سرزمینمان رقم خواهند زد.

طول عمر با عزت و سرشار از تندرستی برای حضرتعالی، بزرگواران همراه و ملت شریف ایران از خداوند منان مسآلت دارم.

برچسب‌ها ماه محرم سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رهبر معظم انقلاب ماه محرم سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب

پیام جامعه کشتی به رهبر انقلاب به این شرح است؛ پیام شما در پی قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، مایۀ دلگرمی و اطمینان خاطر جامعۀ کشتی است.

به‌عنوان عضو کوچکی از ایران بزرگ اسلامی، برایمان افتخار است که توانستیم بار دیگر دل رهبر انقلاب و مردم عزیز را شاد کنیم و امیدواریم که با دعای خیر شما و مردم شریف، در میادین بین‌المللی موفق باشیم.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با صدور پیامی افتخار آفرینی جوانان ایرانی را تبریک گفتند.

منبع: خبرآنلاین 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی