Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سحر قریشی بازیگر جنجالی سینما و تلوزیون است . سحر قریشی در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . سحر قریشی جنجال های زیادی با مهدی طارمی داشته است و حواشی زیادی با ویدیویی در کنار یک پاکبان به وجود آورد . سحر قریشی با انتشار این عکس نوشت:

بِ جز تو با کسى قسمت نخواهم کرد خیابان گردىِ پاییزیم را.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. #سحرقریشی #پاییز #

بیشتر بخوانید: معرفی فرد تجاوز کننده به ساناز طاری+فیلم

شایعات زیادی در مورد این پست قریشی در اینستاگرام به راه افتاده است که کذب است و صحت ندارد و به تازگی تصویری به تازگی از بهرام افشاری بازیگر «پایتخت» در بغل سحر قریشی و مادرش منتشر شده که حسابی جنجال به پا کرده و مورد توجه قرار گرفته است.

دوستی سحر قریشی و سمانه پاکدل

سحر قریشی درباره دوستی اش با سمانه پاکدل می گوید اگر بخواهم سمانه را تعریف کنم، خیلی حرف ها دارم که دوست دارم بگویم… خالصانه ترین حرفی که می خواهم بگویم این است که اگر پدر یک خانواده بودم که پسری داشتم، حتما سمانه را به زور برای پسرم می گرفتم چون که سمانه به شدت زن خانه است، بارها پیش آمده که من خیلی ناراحت بودم و شده که ساعت ۴ صبح به سمانه زنگ زدم.

سمانه زود آمده دنبال من و رفتیم امامزاده صالح (ع) در میدان تجریش و آنجا تا توانستیم با هم درد دل و گریه کردیم و برگشتیم خانه.

من و سمانه هم خون نیستیم ولی همدل هستیم. سمانه تنها همکاری است که توانستم در این مدت فعالیت، به او آنقدر اطمینان کنم که رازهای نگفته زندگی ام را به او بگویم و مطمئن هستم که این راز را فقط من و سمانه می دانیم. رازی که به سمانه می گویم مطمئن هستم حتی اگر با هم قطع رابطه هم بکنیم، از زبان دیگری نمی شنوم.

میشه سعی کردم آدم خوشدلی باشم و آدم های خوشدل هم دور خودم جمع کنم و سمانه یکی از بهترین خوشدل هاست. به خاطر ضرباتی که در زندگی خوردم تصمیم گرفتم که زیاد مسائل را جدی نگیرم و آدم ها را به شکل فانتزی ببینم و سمانه از دید فانتزی من یک عروس زیبا است.

منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سحر قریشی بازیگر زن سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال

در ادامه، تصاویری تازه از چهره و تیپ او در حال حاضر را مشاهده می‌کنید.  

دیگر خبرها

  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا