Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@01:52:02 GMT

پویش«نگارش جمعی در اینستاگرام» راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۴۲۰۳

پویش«نگارش جمعی در اینستاگرام» راه اندازی شد

پویش «نگارش جمعی در اینستاگرام» با موضوع ارسال ۱۱۰ جمله تاثیرگذار پیرامون؛ محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفایش در فضای اینستاگرامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، پویش نگارش جمعی در اینستاگرام با موضوع ۱۱۰ جمله تاثیرگذار پیرامون محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان در فضای اینستاگرامی، با همکاری انتشارات بنیان مرصوص برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش،در این پویش هر شخص می تواند ۵ جمله ناب درباره محرم، امام حسین(ع)و یاران با وفای ایشان، به آدرس های kermanshah_pl@ صفحه اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و dr.khaiat_zanjan@صفحه مدیر انتشارات بنیان مرصوص، در فضای مجازی ارسال کند و پس از داوری و به نفرات برگزیده جوایزی تعلق می گیرد.

 

چاپ جملات برگزیده با نام نویسنده و صفحه اینستاگرام در کتاب با (شابک و فیپای اختصاصی) و انتشار گسترده در فضای مجازی؛ ارائه گواهی شرکت در این طرح از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و انتشارات بنیان مرصوص و انتشار یک جلد کتاب (مراحل اخذ شابک، فیپا و مجوز نشر از طرف انتشارات برای برگزیدگان) تا ارزش ۴ میلیون ریال، جوایز این مسابقه خواهد بود.

 

گفتنی است،شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و مهلت ارسال آثار تا پایان اربعین حسینی خواهد بود.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش اربعین حسینی ماه محرم کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است برای حمایت و قدردانی از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور، زنجیره انسانی دیار علویان را به صورت همزمان در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در سواحل مازندران برگزار کنند.

کاربران فضای مجازی مازندران در حمایت از این زنجیره انسانی از صبح ۲۹ فروردین پویشی را با نام #زنجیره_علویان در فضای مجازی راه‌اندازی کردند و تاکنون هزاران نفر به این پویش در شبکه‌های اجتماعی پیوسته‌اند.

کاربرانی که به این کارزار پیوسته‌اند، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی از مردم مازندران خواسته‌اند برای قدردانی از نیروهای مسلح ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه خود را به سواحل سراسر استان برسانند.

کد خبر 6081264

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان