Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ در هفته سوم شهریور ماه سال ۱۳۹۹ منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org صورت می پذیرد.

متقاضیان میتوانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین امتحانمشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹  همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5010328

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی سازمان اداری و استخدامی کشور سازمان سنجش آزمون استخدامی کنکور 99 سازمان سنجش محرم 99 ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی آموزش مجازی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش بدون آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان گفت :  امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه آزمون استخدامی اداره کل تأمین اجتماعی استان همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد .

عبدالرضا روشنی افزود: در این آزمون تعداد ۶۱۹۴ نفر داوطلب در عناوین شغلی مختلف با هم به رقابت پرداختند و بعد از انجام مصاحبه و گزینش تعداد ۸۸ نفر در شعب تأمین اجتماعی و ۳۰۹ نفر در مراکز درمانی استان خوزستان مشغول بکار خواهند شد.

وی با تأکید براینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور از حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی برخوردار هستند خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایتمندی بیشتر، اقدام به جذب نیرو برای تمام استان‌ها در سراسر کشور نموده که در دو بخش بیمه‌ای و درمانی این نیروها، پس از طی مراحل اداری و استخدامی در سالجاری آغاز بکار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • عده‌ای از طرف شبکه‌های تقلب اجیر شده‌اند که در کنکور غایب باشند | یک روش ابداعی و پیچیده را برای مبارزه با تقلب آغاز کرده‌ایم
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته