Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:06:14 GMT

علی فریدون به الریان قطر پیوست (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۵۹۱۲

مهاجم دورگه ایرانی با قراردادی به مدت دو سال به تیم فوتبال الریان قطر پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، علی فریدون فوتبالیست دورگه ایرانی – کویتی با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال الریان قطر پیوست.


صبح امروز (جمعه) سایت استادالدوحه با اعلام این خبر نوشت:


"باشگاه فوتبال الریان امروز از امضای قرارداد با علی فریدون برای پیوستن به این تیم به مدت دو سال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ب

 


علی فریدون که از باشگاه الشمال (لیگ دسته دوم) می آید، یکی از بازیکنان با استعدادی محسوب می شود که طی سال های اخیر در خط حمله توجه ویژه ای را به خود جلب کرده است، به خصوص وقتی که برای تیم الاهلی بازی می کرد.


الریان از مدیریت رسمی باشگاه الشمال از طریق حساب رسمی خود در رسانه های اجتماعی، بابت همکاری آنها در تکمیل این انتقال تشکر کرد.


الریان به دنبال این است که روزهای قبل از شروع لیگ جدید که قرار است ازاوایل ماه سپتامبرآغاز شود لیست خود را برای حضوری هر چه قوی تر در لیگ ستارگان قطر تکمیل کند."


گفتنی است علی فریدون مهاجم 28 ساله‌ای که از پدر و مادری ایرانی در کویت متولد شد و حالا سال‌ها است که در فوتبال قطر مشغول بازی است. این بازیکن، فوتبال خود را از السالمیه کویت آغاز کرد و برای این تیم، ۹ گل در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ به ثمر رساند. سپس این مهاجم ۱۸۶ سانتیمتری و راست‌پا به لیگ قطر رفت و پیراهن باشگاه‌هایی، چون الشمال، السد و الاهلی را پوشید.


فریدون که از سال ۲۰۱۱ تحت قرارداد الشمال است، هر فصل و به‌طور قرضی پیراهن باشگاه‌های دیگر را پوشیده و برای فصل جدید هم قصد دارد برای الریان بازی کند. این مهاجم فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ آقای گل لیگ دو قطر شد و ۱۹ گل به ثمر رساند. آماری که تا امروز دست‌نخورده باقی‌مانده است.


فریدون البته یک‌بار هم توسط فیلیکس سانچز به تیم ملی قطر دعوت شده و در سال ۲۰۱۷ حضور در جام خلیج‌فارس را تجربه کرده. او ۲ بازی مقابل عراق و بحرین انجام داد و جالب اینکه در هر ۲ بازی و از دقیقه ۷۸ جانشین معز علی شد.

قطر الریان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الریان علی فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی سپاهان ۱ - ذوب آهن ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پدرشهید والامقام منصور دهقانی به فرزند شهیدش پیوست
  • پورموسوی: خدا را شکر این بازی چهار‌ گل داشت / فیلم
  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • اسباب بازی نیست! (عکس)
  • (ویدیو) خلاصه بازی سپاهان ۱ - ذوب آهن ۰
  • ببینید | خلاصه بازی سپاهان ۱ - ذوب آهن ۰
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست