Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:37:32 GMT

‍ ۶۵ زنبورستان در اسلام آبادغرب فعال است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۵۹۲۴

‍ ۶۵ زنبورستان در اسلام آبادغرب فعال است

کامران کریمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از هشت هزار و ۲۰۰ کلنی زنبور عسل در اسلام غرب وجود دارد و بیشترین تعداد کلنی ها نیز در دهستان حومه و حمیل قرار دارد.
وی یادآور شد: در سال گذشته از هفت هزار کندوی عسل این شهرستان حدود ۱۲ تن عسل برداشت شده است.
مدیرجهاد کشاورزی اسلام‌آبادغرب با بیان اینکه‌با برگزاری کلاس‌های‌آموزشی و فعالیت‌های‌ترویجی تعداد کلنی‌های زنبور عسل در این شهرستان به هشت هزار کندو رسیده اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود ۱۷ تن عسل از کلنیهای زنبور عسل این شهرستان در سال‌جاری تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی ادامه داد: برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی تخصصی، پرورش ملکه، موم و بره موم، افزایش تولید کیفی عسل، بسته بندی محصول در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: توسعه صنعت زنبورداری در شهرستان اسلام آبادغرب می‌تواند فرصت های شغلی جدیدی را به ویژه برای جوانان فراهم کند.
اسلام آبادغرب در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب زنبور عسل زنبورداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب زنبور عسل زنبورداری وزارت جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب زنبور عسل زنبورداری اسلام آبادغرب زنبور عسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار وحشیانه آخوندک توسط زنبور (فیلم)

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران صدا و سیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه کشف و شکار شاه مار‌های کبرای بزرگ در ویتنام (فیلم) سلاح مرگبار یک مار ایرانی برای شکار پرنده (فیلم) لحظه شکار موش توسط گربه در دستگاه تستر (فیلم)

دیگر خبرها

  • شکار وحشیانه آخوندک توسط زنبور (فیلم)
  • شکار وحشیانه آخونک توسط زنبور + فیلم
  • چند باور غلط در مورد عسل
  • ضرورت رهاسازی آب برای نجات گاوخونی و کلنی فلامینگو‌ها 
  • فعالیت حدود دو هزار نفر در زنبورستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • فعالیت هزار و ۵۶۰ نفر در زنبورستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • تولید ۲.۵ هزار تن عسل در چهارمحال و بختیاری
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند