Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:51:52 GMT

فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ماه ۹۹ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۶۳۸۴

فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ماه ۹۹ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه زمـانبندی بیست و چهارمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پـیمانـی و طـرح سـربـازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عـالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان شهریور ۹۹ اعلام شد.

جزئیات این فراخوان به شرح زیر است:

براساس این فراخوان، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از ۱۵ شهریورماه تا ۷ مهرماه ۹۹ فرصت دارند، اعلام نیاز کنند، بررسی اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت از ۱۹ مهرماه ۹۹ آغاز و تا ۳۰ مهر ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از ۳ آبان ۹۹ الی ۹ آبان ۹۹ برای تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت فرصت دارند.

فراخوان جذب اعضای هیات علمی نیز از ۱۰ آبان ۹۹ آغاز و تا ۱۸ آذر ۹۹ ادامه خواهد داشت. دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از ۲۲ آذر ۹۹ تا ۲۲ اسفند ۹۹، باید به بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیات اجرایی جذب دانشگاه ها اقدام کرده و  پروندهای متقاضیان دارای شرایط اولیه را به کمیته های بررسی توانایی های علمی و صلاحیت عمومی ارسال کنند.  

همچنین دانشگاه ها از ۲۲ آذر ۹۹ تا ۲۲ اسفند ۹۹ فرصت دارند، نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را اعلام کرده و هیات اجرایی جذب دانشگاه ها تصمیم لازم را اتخاذ کنند همچنین دانشگاه ها دراین مدت باید پرونده متقاضیان مورد تایید هیات اجرایی جذب دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به دبیرخانه هیات مرکزی جذب ارسال کنند.

مرکز جذب هیات علمی نیز از ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ الی ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ فرصت دارند پرونده متقاضیان را در مرکزجذب بررسی و در هیات مرکزی طرح شود، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی حداکثر تا یک تیر ۱۴۰۰ فرصت دارند نتیجه نهایی را به متقاضیان اعلام کنند.

کد خبر 5010367 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: اعضای هیات علمی دانشگاه های ایران اساتید دانشگاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری مرکز جذب هیأت علمی کنکور 99 سازمان سنجش محرم 99 ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی آموزش مجازی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فرصت دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ همچنین زمان ثبت نام متقاضیان ترمیم نمره کنکور در رشته‌های نظری و گروه آموزشی هنر از اول تا پانزدهم اردیبهشت در سامانه my.mdu.r قابل انجام است.
خبر دیگر از حوزه آموزش و پرورش این که بنا بر اعلام مسئولان آموزش و پرورش استان، فرصت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و استعداد‌های درخشان تا پایان فروردین ماه تمدید شد.
همچنین مسئولان آموزش و پرورش، پانزدهم اریبهشت ماه را آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها
  • جریان جهانی بی‌اعتبار شدن مدارک دانشگاهی/ استخدام در تسلا هم مدرک نیاز ندارد