Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان  جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: با توجه به مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا حرکت دسته‌های عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسینی ممنوع است.

او افزود: همه برنامه‌های ایام محرم  شهرستان در زمینه مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا برنامه ریزی شده است و قوانین ستاد ملی کرونا در شهرستان به دقت اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری بیان داشت: حفظ سلامت شهروندان حائز اهمیت است و تاکنون مردم و هیات‌های سوگوار حسینی در راستای رعایت اصول بهداشتی همراهی شایسته داشته اند و از شهروندان تقاضا می‌شود در همه تردد‌های خود از ماسک استفاده نمایند.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: گروه‌های بازرسی فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی، روند رعایت اصول بهداشتی را نظارت و بازرسی می‌کنند و شور و شعور حسینی هیچ گاه در جامعه اسلامی کمرنگ نمی‌شود و مردم ما همواره عشق به سیدو سالار شهیدان (ع) و اهل بیت (ع) را به خوبی نشان داده اند.

این مقام مسئول گفت: مراسم‌های ویژه عزاداری یوم العباس و روز عاشورا نیز طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و رعایت کامل اصول بهداشتی برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک

مجتبی مهترپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده است.

وی افزود: در این بازدید‌ها ۱۰ واحد صنفی متخلف از قوانین و مقررات بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و از این تعداد ۲ مورد نیز پلمب شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته معدوم و ۶۴ مورد اخطاریه‌های بهداشتی نیز صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک
  • مهروموم ۱۳ خوراک‌فروشی استان بوشهر به‌دلیل رعایت نکردن بهداشت
  • ۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در زنجان پلمب شد
  • ضبط بیش از ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در لاهیجان
  • بازدید بیش از ۲۵۵ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری قزوین
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در استان زنجان