Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و تجلیل از مقام شامخ شهدا، بانک رفاه در سومین کنگره بزرگداشت وزرا و شهدای کارمند مشارکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، این بانک در سومین کنگره بزرگداشت وزیران شهید و ۲۰ هزار شهید دولت که با حضور مقامات و مسئولان کشوری و لشکری در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، مشارکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 

بر اساس این گزارش، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه و محمود علوی، وزیر اطلاعات طی سخنانی به جایگاه شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند و یاد و خاطره شهید بهشتی، شهید رجایی و شهید باهنر را در این کنگره گرامی داشتند.
در پایان، نشان ویژه این کنگره به خانواده‌های معظم شهدا اهدا و از تندیس شهید سلیمانی و تمبر ویژه این کنگره نیز رونمایی شد.
شایان ذکر است، بر اساس این گزارش، حمایت و پشتیبانی از برگزاری برنامه های فرهنگی، یادواره شهدا و مناسبت های مذهبی و انقلابی همواره جزو برنامه های بانک رفاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی است. در همین راستا امسال نیز بانک رفاه در سومین کنگره بزرگداشت وزرا و شهدای کارمند و این همایش عظیم معنوی، مشارکت کرد. 

     

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سومین کنگره بزرگداشت سومین کنگره بزرگداشت بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای فلسطین ۳۳۷۳۹ شهید رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به ۳۳ هزارو ۷۲۹ نفر رسید و ۷۶ هزار و ۳۷۱ نفر هم تاکنون زخمی شدند. 

خبرگزاری سند، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز یکشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی بیست و چهار ساعت گذشته ۴ مورد کشتار و جنایت تازه علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد. در این حملات ۴۳ فلسطینی که بیشتر آنان کودکان و زنان هستند، شهید و ۶۲ نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به ۳۳ هزارو ۷۲۹ نفر رسید و ۷۶ هزار و ۳۷۱ نفر هم تاکنون زخمی شدند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، شماری از قربانیان همچنان در زیر آوار‌ها و جاده‌ها قرار دارند و نیرو‌های امداد و نجات قادر به دسترسی به آنان نیستند.

دیگر خبرها

  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • آمار شهدای فلسطین ۳۳۷۳۹ شهید رسید
  • برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز
  • کاهش درآمد سومین بانک بزرگ آمریکا
  • کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری دومین کنگره ملی شهدا
  • برگزاری نشست هماهنگی کنگره شهدای شهرستان ملارد
  • «فیض» شهید شاخص استان سمنان شد