Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:31:04 GMT

استراماچونی به استقلال بر می‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۷۳۶۵

استراماچونی به استقلال بر می‌گردد؟

با توجه به حواشی پیش آمده درباره استعفای فرهاد مجیدی بعید به نظر می‌رسد آندره‌آ استراماچونی بتواند به عنوان جانشین مجیدی روی نیمکت استقلال قرار گیرد.

به گزارش "ورزش سه" سفر پرماجرای احمد سعادتمند به ایتالیا در آستانه دربی 93 باعث شد تا فرهاد مجیدی پس از کسب پیروزی در این رقابت سنتی و صعود استقلال به مرحله فینال جام حذفی، بابت رفتار مدیرعامل آبی‌ها از سمت خود استعفا دهد؛ جالب آن‌که تنها دقایقی پس از برد دربی یکی از معتبرترین خبرگزاری‌های ورزشی ایتالیا در خبری مدعی شد که استراماچونی در راه بازگشت استقلال و مذاکرات از سوی سعادتمند انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گمانه‌زنی‌ها و صحبت‌ها در حالی بود که فدراسیون فوتبال با اصرار وزارت ورزش جذب بازیکن و سرمربی خارجی را ابتدا برای دو باشگاه پرطرفدار و سپس برای تمامی تیم‌ها ممنوع کرد؛ عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش دقایقی قبل در برنامه "ورزش و مردم" با توضیح این نکته که در حال حاضر درگیر مشکلات ارزی هستیم و کار انتقال پول بسیار دشوار است، در پاسخ به بازگشت استراماچونی گفت: وزارت ورزش پیش‌بینی کرده و به استقلال و پرسپولیس مصوب کرده است که نه تنها درباره آقای استراماچونی بلکه درباره استخدام بازیکن و سرمربی خارجی به دلیل پرونده‌هایی که وجود دارد، ممنوعیت ایجاد شود.

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

بیشتر بخوانید: رشیدی: استقلال در بازی با شمس‌آذر نصف جان‌مان کرد

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228179 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال