Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خطیب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه چهار زندانی جرایم غیر عمد در دامغان وجود دارند که با توجه به قرار داشتن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خیران و مردم کمک‌های انسان دوستانه خود را برای آزادی آنها سوق داده تا این افراد به آغوش خانواده‌های خود بازگردند، تاکید کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی این افراد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با شرایط کرونا و ممنوعیت پخش نذورات مردم در ماه محرم به ویژه در ایام تاسوعا و عاشورا برای پیشگیری از انتشار ویروس و حفظ سلامت جامعه، خیران و مردم نیک‌اندیش هزینه‌های نذورات خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در زندان دامغان اهدا کنند، ابراز کرد: در سال جاری با کمک ۲۰۰ میلیون ریالی مقام معظم رهبری ۴۸ خانواده زندانی دامغان از این کمک‌ها بهره مند شدند.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان دامغان با بیان اینکه از میزان کمک‌های رهبری فرزانه انقلاب به خانواده‌های زندانی دامغان ۱۳ خانواده هر کدام شش میلیون ریال و ۳۵ خانواده دیگر دو تا شش میلیون ریال بهره‌مند شدند، تاکید کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا امسال جشن گل‌ریزان با هدف گردآوری کمک‌های مردمی و خیرین برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار نشد اما در هشتمین جشن گل‌ریزان سال گذشته دامغان ۵۷۰ میلیون ریال برای هشت زندانی کمک شد.

خطیب زاده با بیان اینکه ۳۰۰ خیر با انجمن حمایت از زندانیان دامغان همکاری و در رسیدگی و کمک به معیشت زندگی خانواده زندانیان مشارکت و همراهی دارند، بیان کرد: ۶۰ خانواده زندانی شامل ۱۶۲ نفر تحت پوشش این انجمن قرار دارند و تمام تلاش انجمن بر این است نگاه به خانواده زندانی مورد توجه قرار گیرد و این نگاه بیش از گذشته تقویت شود.

کد خبر 5010465

منبع: مهر

کلیدواژه: رهبری رهبری آزادی زندانیان دامغان خیرین محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان قزوین بیرجند خانواده زندانی غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز

  فرامرز دانش، فرماندار شهرستان سرباز   اظهار کرد: خیران و نیکوکاران باید در این ماه گامی جهت بخشش زندانیان در راستای انجام کار ماندگار، شایسته و شاد کردن خانواده‌های آن‌ها بردارند.

وی جشن گلریزان را تصویر خداپسندانه ای از شکوه انسانی در ماه میهمانی خداوند دانست و افزود: از محبوب‌ترین کارها در پیشگاه خداوند شاد کردن مسلمانان و کمک به همنوع است.

فرماندار شهرستان سرباز رسالت ستاد دیه را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر برشمرد و عنوان کرد: جمع‌آوری و هدایت کمک‌های مردمی در جهت آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد، عملی خداپسندانه و رضایت عامه مردم را در پی دارد.

وی گفت: خیرین که متشکل از متصدیان، خبازیها، جایگاه‌ها، صاحبان صنوف، سرمایه‌داران و نیکوکاران شهرستان سرباز  در مراسم جشن گلریزان، مبلغ ۲ میلیارد ریال به ستاد دیه شهرستان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد کمک مالی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در آباده به همت خیران
  • جشن گلریزان در شهرستان‌های رابر و ارزوئیه برگزار شد
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند
  • کمک خيران قصرشيريني براي کمک به آزادي زندانيان جرايم غير عمد
  • ۱۷۰ زندانی در گلستان چشم انتظار کمک خیران هستند