Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت دهه محرم مسابقه استانی عکس "هر خانه یک حسینیه" با موضوع عزاداری های دهه محرم در خانه برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ مسئول واحد آموزش وپژوهش  حوزه هنری با بیان این خبر گفت: این مسابقه در راستای همراهی با پویش هر خانه یک حسینیه و متناسب با محدودیت های ایجاد شده و رعایت پروتکل های بهداشتی در انجام مراسمات عزاداری های سید و سالار شهیدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق آقایی با بیان اینکه شرکت برای تمام علاقمندان آزاد می باشدگفت:هر شرکت کننده می تواند حداکثر 10قطعه عکس مربوط به ماه محرم امسال از طریق ایمیل به آدرس:eshaghaghei20@gmail.comارسال نماید.

آقایی آخرین مهلت ارسال آثار را 20شهریور خواند و گفت:حجم عکس های ارسالی نباید کمتر از 3مگابایت باشد

وی با اشاره به جوایز این مسابقه خاطر نشان کردبه پنج اثر برگزیده هدایای پنج میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوزه هنری دهه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰مدرسه مختلط کهگیلویه وبویراحمد نیازمندسرویس بهداشتی مجهزهستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند، ظهر سه شنبه در نشست با دبیر اجرایی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی کشور افزود: کمبود فضای فیزیکی، تجهیزات آزمایشگاهی و آموزشی، کمبود اعتبار و نداشتن سرویس بهداشتی کافی به خصوص در مدارس مختلط استان از مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان است.

وی بیان داشت: همچنین دو هزار رایانه در هنرستان‌های استان نیاز به تعمیر دارند و برای تعمیر و نوسازی این تعداد رایانه نیازمند کمک و همراهی قرارگاه عدالت تربیتی کشور با کمک سایر گروه‌های جهادی و خیران هستیم.

جمالی آرند تصریح کرد: کیفیت بخشی به نظام آموزشی استان، یکی از اولویت‌های کاری مجموعه آموزش و پرورش بوده و در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و کیفیت بخشی به نظام‌تعلیم و تربیت این استان کلاس‌های فوق برنامه درسی برای دانش آموزان، کارگاه توانمندسازی ویژه مدیران و معاونان آموزشی مدارس و کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی سازی ویژه دبیران متوسطه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: هماهنگی و همدلی و گسترش مناسبات و روابط دستگاه‌های اجرایی مختلف در پیشبرد امور از ضروریات است.

کد خبر 6080066

دیگر خبرها

  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد
  • ۵۰۰مدرسه مختلط کهگیلویه وبویراحمد نیازمندسرویس بهداشتی مجهزهستند
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
  • برگزیدگان مسابقه فیلم مستند «روایت راه» در یاسوج معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان مسابقه مستند روایت راه و مسابقه عکس حماسه غیرت