Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (هفتم شهریور سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انحراف خودرو پژو از جاده ۵ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

 حسین کاید خورده مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: شامگاه گذشته در پی تماس با اورژانس ۱۱۵مبنی بر اعلام انحراف یک دستگاه خودروی پژو از جاده در محور آبادان به اهواز ، سه دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده ای دارخوین اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این حادثه متاسفانه یک نفر در محل فوت کرد و ۴نفر مصدوم دیگر نیز پس از اقدامات اورژانسی به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان و بیمارستان امام خمینی آبادان منتقل شدند.

اسامی مصدومان این حادثه به شرح ذیل است:

بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان:

۱-فاطمه دورقی۷۱ساله

۲-عاطفه خلیلی۳۶ساله

۳-صادق آلبوعلی خلیلی ۳۹ساله فوت در محل حادثه

بیمارستان امام خمینی:

۴-زهره زبیدی۴۶ساله

۵-حلیمه حیاتان۶۲ساله

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث انحراف خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)

 مسابقات هیجان‌انگیز اتومبیل‌رانی در سریلانکا پس از انحراف یکی از اتومبیل‌ها و برخورد به تماشاگران، به فاجعه تبدیل شد.

به گزارش ایرنا، در جریان مسابقات اتومبیل‌رانی که در منطقه مسکونی «دیاتالاوا» در سریلانکا برگزار شد، انحراف یکی از خودروها و ورود آن به داخل جمعیت حاضر در کنار پیست، به مرگ هفت نفر و مصدوم شدن دست کم ۲۱ تن منجر شد.

این منطقه در دل شهر قدیمی دیاتالاوا که پایگاه نظامی در آن قرار دارد، واقع شده است. بر اساس اعلام مقامات نظامی، در بین قربانیان این حادثه علاوه بر تماشاگران و یک دختر ۸ ساله، نام چهار مقام رسمی مسابقه نیز دیده می‌شود.

پلیس در رابطه با این حادثه دو راننده را بازداشت کرده اما جزئیاتی درباره شرایط آنها مخابره نشده است. پیست مسابقات نیز متعلق به ارتش و دانشکده افسری در اطراف آن دایر است. به گفته شاهدان عینی، پیش از انحراف این اتومبیل، یک خودروی دیگر در پیست واژگون شده و کنار پیست نیز هیچ حفاظی تعبیه نشده بود.

پنج نفر از قربانیان در محل حادثه جان باختند و دو تن دیگر به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند. وضعیت چند تن از مصدومان حادثه نیز وخیم گزارش شده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ایسنا: قراردادی عجیب در فدراسیون اتومبیلرانی/ ضمانت ۲۴ میلیونی برای عواید میلیاردی! سیل در سریلانکا با 91 قربانی (عکس)

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت