Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:54:31 GMT

دریافتی تیم پرسپولیس به حداقل ۸۵ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۸۱۵۸

دریافتی تیم پرسپولیس به حداقل ۸۵ درصد رسید

باشگاه پرسپولیس چهارشنبه ۵ درصد دیگر از مبالغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمش را پرداخت کرد تا میزان دریافتی آنها از مبلغ پایه، به حداقل ۸۵ درصد برسد.

به گزارش ایسنا، کارگزار باشگاه پرسپولیس در هفته قبل مبلغ قابل توجه‌ای را به پرسپولیس پرداخت کرد تا به تعهدات خود عمل کرده باشد. مدیران باشگاه هم با این پول، چهارشنبه ۵ درصد دیگر مبلغ پایه قرارداد کل تیم را به حسابشان واریز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این واریزی، کل تیم پرسپولیس اعم از بازیکنان و کادر فنی، تا به امروز حداقل ٨۵ درصد پایه قراردادشان را دریافت کرده‌اند. البته در این بین دریافتی برخی نیز به ٩۵ درصد هم می‌رسد. 

در قرارداد همه اعضای تیم پرپسپولیس آپشن‌هایی برای کسب عنوان قهرمانی و برخی موارد دیگر در نظر گرفته شده است که هنوز این مبالغ با بازیکنان و کادر فنی تسویه نشده است.

درحالی که باشگاه پرسپولیس باید کمتر از ۸ روز دیگر مبلغ ۷۸۴ هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ بپردازد، از آخرین پرداختی کارگزارش کمتر از یک میلیارد تومان برایش باقی مانده است. با این حال باید دید مدیران باشگاه برای تامین طلب برانکو چه منابعی را در نظر خواهند گرفت.
‌انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان

قرار است مالکان جدید باشگاه پرسپولیس در نخستین اقدام خود بخشی از مطالبات اعضای این تیم را پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان، ٨۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد تا این باشگاه از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج شده و از این بابت مشکلی بابت کسب مجوز حرفه‌ای به‌خاطر مالکیت مشترک نداشته باشد.

پس از این واگذاری، بانک شهر که نزدیک به ٣٠ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در این واگذاری در اختیار دارد، مجوز پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را دریافت کرده و به زودی آن را پرداخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • فوری: خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • محبوب‌ترین وام میان خانوارها