Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، فدراسیون جودوی ایران به دلیل حواشی مربوط به روبه رو نشدن با ورزشکاران اسرائیلی تعلیق شده است به همین دلیل پخش تصویر جودوکار اسرائیلی با واکنش تند رییس فدراسیون جودو روبه رو شده است.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در واکنش به پخش تصویر جودوکار رژیم صهیونیستی در شبکه نسیم نوشت: آقایان صدا و سیما خجالت بکشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما داریم تاوان می‌دهیم و له می‌شویم و شما شدید مبلغ اسراییلی‌ها و افرادی که به کشور خیانت کردند. چند بار باید تذکر بدهیم و نامه بنویسیم؟ 

اگر خط قرمز کشور برای شما مهم نیست، خب به ما هم اعلام کنید که ۱۱ ماه جودوی ایران تعلیق نباشد. کلیه شبکه‌های آن طرف آب دارند هر هفته ما را می‌کوبند و شما چکار کردید؟ هزاران جودوکار چشم انتظار دادگاه هستند و شما به جای مرهم، نمک روی زخم شدید. تا کی باید سهل انگاری شما را ببینیم و دم نزنیم؟ حداقل دین ندارید آزاده باشید. دریغ از یک معذرت خواهی و برکناری مدیران نالایق.

کد خبر 544358

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود

به گزارش جام جم آنلاین، پس از مشارکت چشم گیر مخاطبان شبکه ورزش سیما  در رای گیری قهرمان ایران که به انتخاب برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ پرداخت   ، قرار است  پنجم اردیبهشت ماه با پخش زنده تلویزیونی همزمان شبکه ورزش و شبکه سه برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ در  اختتامیه جشنواره قهرمان ایران معرفی شوند .
در این مراسم که شبکه ورزش میزبان آن است و در سالن همایش های صداوسیما با اجرای پیکان یوسفی برگزار می شود ،ریاست صداوسیما ، نامزدهای قهرمان ایران ،وزیر ورزش و جوانان ، رییس کمیته ملی المپیک ، روسای فدراسیونها و بزرگان ورزش کشور حضور دارند .

دیگر خبرها

  • فیلم | واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست