Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال وبیناری را با حضور مسئولان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پیگیری اصلاح اساسنامه این فدراسیون برگزار کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دبیرکل فدراسیون فوتبال در یک ویدئو کنفرانس طولانی مدت با مسولان ذیربط در فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین وضعیت دریافت نظر مشورتی پیرامون پیش نویس اساسنامه فدراسیون را جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست که مهدی علی نژاد، معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، احمدرضا براتی، رئیس کمیته تدوین مقررات و حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون هم در آن حضور داشتند، دبیرکل فدراسیون فوتبال توضیحاتی پیرامون فرآیند مربوط به تدوین پیش نویس اساسنامه ارائه کرد.

وی گفت: مایلم در ابتدا از فرصتی که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی آخرین وضعیت مربوط به تدوین پیش نویس اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دادند تشکر کنم. همانطور که به خوبی می‌دانید فدراسیون فوتبال ایران یکی ازقدیمی‌ترین فدراسیون‌های عضو فیفا است و میلیون‌ها نفر در سطح کشور به این رشته ورزشی علاقمند هستند و به صورت حرفه‌ای مباحث مرتبط را پیگیری می‌کنند.

نبی تصریح کرد: با توجه به سطح تعاملات گذشته هدف همه ما در فرآیند مربوط به اصلاح اساسنامه رسیدن به یک تفاهم ماندگار جهت تدوین سند فردای فوتبال ایران با اعتماد متقابل و بر اساس کار کارشناسی بوده است. تغییراتی که در رفت و برگشت‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر و با نظر فیفا هم در این مقوله شکل گرفت کاملا در همین راستا عملیاتی شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: فدراسیون فوتبال پس از برگزاری نشست‌های متعدد با ارکان حقوقی و همچنین برپایی نشست‌های متعدد هیات رئیسه، اخذ پیشنهادات اعضای مجمع و مذاکرات متعدد دیگر پیش نویس مربوطه را در موعد مقرر به فیفا ارائه کرد که در جای جای آن ضمن تاکید بر قوانین ملی و داخلی بر الزامات بین المللی بالادستی هم تصریح شده بود. برای مثال امروز به خوبی و به صورت شفاف میان مدیران فیفا، کنفدراسیون و فدراسیون درباره ماهیت حقوقی فدراسیون فوتبال اشتراک نظر وجود داشت.

نبی افزود: قاعدتا جامعه فوتبال ایران در انتظار دریافت نظر مشورتی فیفا است تا ادامه مسیر نقشه راه که شامل برگزاری مجمع تصویب اساسنامه و همچنین در تداوم آن مجمع انتخاباتی است به انجام برسد.

در ادامه این جلسه اینترنتی، مسولان ذیربط در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدگاه‌های خود درباره مباحث مربوط به اصلاح پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال را ارائه کردند.

در پایان مقرر شد تفاهم و توافقات انجام شده در جلسه به صورت رسمی از طریق فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیفا محمد نبی فدراسیون فوتبال ورزش قهرمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا دبیرکل فدراسیون فوتبال پیش نویس اساسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ‌کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماندها تهیه شد
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند‌ها تهیه شد
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند تهیه شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال